Gå til innhold

Hva er den kjipeste gaven du har fått fra en kjæreste til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit en skal være takknemlig for hva man får, men jeg er ganske sikker på at skuffelsen over en gave har vært der for alle. Som for noen år siden med daværende kjæreste. Vi hadde vært sammen en stund, og han snakket hele tiden om at jeg burde glede meg masse til gaven fra han, og jeg fikk høye forventinger av snakket hans. Skuffelsen var stor da jeg på juleaften pakket opp et enkelt skjerf i en gyselig farge som ikke passet med i det hele tatt. Og det var det. Jeg hadde sikkert 20 skjerf fra før av, så det var ikke noe jeg trengte heller. Jeg hadde såklart kjent at pakken var myk, men regnet med at han hadde vært luring og lagt noe mer inni. Men det var det ikke. 

Anonymkode: 8f840...ef1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kullsyremaskin. Mest fordi det var like mye til han/hjemmet enn til meg. 

Anonymkode: 856ec...bee

• Liker 3
Skrevet

Et PlayStation spill... ikke er jeg en gamer, å i tilleg fikk jeg battlefield, jeg har aldri likt å spille sånne spill (noe han inderlig godt visste). Jeg byttet det, å han ble furten, tror nok han ønsket at jeg skulle gi det til han istedet. 

Anonymkode: bad71...546

• Liker 16
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

En sånn gaveeske med L'Oréal.

Skrevet

Konsertbilletter. Ting var turbulent rett før jul, og vi slo opp rett over nyttår. I april tok han med den nye dama på konserten i stedet. Ikke at jeg ville blitt med, men han hadde jo faktisk egentlig gitt meg den ene billetten i julegave... 

Anonymkode: b5eeb...29b

• Liker 7
Skrevet

Kjæresten min bor i et annet land. Og det kjipeste var da julegaven han sendte ikke kom frem i det heletatt og den forsvant i reisen til Norge.... 

Anonymkode: afdd9...ae2

Skrevet

En Disney film. Ikke for å være utakknemlig altså, men når man har vært sammen i 3 år så burde man kjenne hverandre.. Jeg hadde likt bedre å fått en skrekkfilm liksom, noe han burde visst. 

Jeg har mange andre eksempler fra denne eksen som går på hvor lite han gadd å interessere seg i å kjenne meg.. 

Anonymkode: c179a...1b0

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk et smykkeskrin av eksen. Skrinet var fint det, men problemet er at jeg ikke bruker noen smykker i det hele tatt. Ikke øredobber, ikke øreringer, ingenting. Det var så åpenbart at fyren bare hadde rasket med seg noe tilfeldig han fant. 

Anonymkode: d5143...c94

• Liker 8
Gjest blåbærpike
Skrevet

Apple TV. Jeg hadde ikke TV, og har det fortsatt ikke. Apple TV boksen ble gitt videre til lillesøsteren min. 

Skrevet

Armand de Brignac champagne. Jeg hater champagne. 

Skrevet

Nåværende kjæreste ga meg ingenting.  Jeg overrakte min gave som jeg brukte mange uker på å tenke ut, og han bare "oi... hadde ikke tenkt å gi deg noe jeg". Stemninga ble klein.

Anonymkode: 4e221...f58

• Liker 6
Skrevet

Jeg var skråsikker på at det var et smykke, siden esken raslet. Så var det bare en smågodtpose med Lovehearts (godteri). Egentlig litt søtt når jeg tenker på det, men jeg ble så skuffet og lei meg den gang. Følte han fikk meg til å føle meg så "billig".

Anonymkode: 05919...200

Skrevet

Da jeg ble 16 år fikk jeg en konvolutt med kvitteringen til det forhåndskjøpte PlayStation 3-spillet Call of Duty: Black Ops (skytespill), som jeg kunne hente ut på x dato. 

Min familie hadde tidligere hatt PlayStation 2, som vi hadde brukt til å spille blant annet SingStar, Wii, spille av DVDer etc. I et lynnedslag ble denne playstationen ødelagt, og vi fikk nyeste modell på forsikringen.

Jeg personlig spilte ikke spill på PlayStation i det hele tatt, og ble meget skuffet over gaven. Han selv, derimot, var svært gira, da han nemlig ELSKET videospill.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et PlayStation spill... ikke er jeg en gamer, å i tilleg fikk jeg battlefield, jeg har aldri likt å spille sånne spill (noe han inderlig godt visste). Jeg byttet det, å han ble furten, tror nok han ønsket at jeg skulle gi det til han istedet. 

Anonymkode: bad71...546

Hear you, sister.

Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Da jeg ble 16 år fikk jeg en konvolutt med kvitteringen til det forhåndskjøpte PlayStation 3-spillet Call of Duty: Black Ops (skytespill), som jeg kunne hente ut på x dato. 

Min familie hadde tidligere hatt PlayStation 2, som vi hadde brukt til å spille blant annet SingStar, Wii, spille av DVDer etc. I et lynnedslag ble denne playstationen ødelagt, og vi fikk nyeste modell på forsikringen.

Jeg personlig spilte ikke spill på PlayStation i det hele tatt, og ble meget skuffet over gaven. Han selv, derimot, var svært gira, da han nemlig ELSKET videospill.

Hvordan spilte du Wii på PlayStation? Nintendo Wii er en konsoll. 

Skrevet
1 minutt siden, IommI skrev:

Hvordan spilte du Wii på PlayStation? Nintendo Wii er en konsoll. 

Beklager, det var EyeToy det het :) Dette er mange år siden, så jeg blandet litt. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Beklager, det var EyeToy det het :) Dette er mange år siden, så jeg blandet litt. 

Det er ikke noe å beklage. Det skjer med alle 🙂

Skrevet

Fikk en skål av gips. Dødsstygg. 

Fått en bok type "hvordan redde parforholdet."

• Liker 1
Skrevet

Vindusviskere 😂

• Liker 1
Skrevet

Fikk en brukt eller mest sansynlig stjålet PSP. Det var flaut å åpne den foran familien.. vi var bare sammen noen få måneder og grunnen til at det ble slutt var fordi han viste seg å være en dealer. 

Anonymkode: 71704...e00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...