AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Del Skrevet 18. desember 2018 Hva er best? Er det like sterk viltsmak som på reinsdyr? (Synes det blir litt «stramt») tenkte å prøve noe nytt romjula, 😊 Anonymkode: 4bc89...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Del Skrevet 18. desember 2018 Rådyr er det aller beste du kan servere av vilt om du spør meg! Reinsdyr har jo litt stram særegen smak. Jeg er vokst opp med alle slags vilt (rein, elg, hjort, rådyr, dåhjort, villsvin, all slags skogsfugl, rype etc) og har spist samtlige slag på regelmessig basis (så ofte at jeg var lei). Men er og an på hvilket stykke du skal servere - og hvordan. Biff av vilt er fantastisk! Steik er litt kjedelig etter min mening. Anonymkode: e2a68...e65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Del Skrevet 18. desember 2018 Hjort og rådyr er det samme. Reinsdyr og Elg er strammere i smaken synes jeg. Anonymkode: df370...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg syns hjort blir for søt. Foretrekker rådyr eller elg. Anonymkode: 4c1c9...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg hadde valgt rådyr, og det smaker ikke stramt. Anonymkode: ed84e...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Del Skrevet 18. desember 2018 Rådyr er jo vilt, hjort går i innhegning og blir foret ? Indrefilet av rådyr er nydelig samme m rein ! Ellers er hjortecarre vidunderlig Anonymkode: adb6f...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #7 Del Skrevet 19. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Rådyr er jo vilt, hjort går i innhegning og blir foret ? Indrefilet av rådyr er nydelig samme m rein ! Ellers er hjortecarre vidunderlig Anonymkode: adb6f...576 Atte hæ? Hjort går vel ikke i innhegning. Er like vilt som rådyr. Anonymkode: 96fcd...09f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Del Skrevet 19. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ? Hjort går vel ikke i innhegning. Er like vilt som rådyr. Anonymkode: 96fcd...09f Kommer litt an på. Hjort lever vilt her i landet, men mye av det du finner i frysedisken kommer nok fra hjortefarmer. Anonymkode: c092f...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #9 Del Skrevet 19. desember 2018 Æsj! Anonymkode: 2796b...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. desember 2018 #10 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Rein på vinteren, og elg. Alt det andre resten av året. Hjort og rådyr er som kalkun og kylling, ganske likt. Endret 19. desember 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå