Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste ikke helt hvilket emne jeg skulle legge dette i.

jeg er en 13 år gammel jente som gjerne vil bli model. Jeg vil ikke bli sånn barnemodell om dere skjønner siden det er jeg for lang til osv. Jeg er 174 cm og slank, jeg har fått høre av mange at jeg er klassisk pen. 

Jeg lurer på hva og hvordan jeg kan få modell jobber? Bor i bergen.

Anonymkode: 5e176...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viste ikke helt hvilket emne jeg skulle legge dette i.

jeg er en 13 år gammel jente som gjerne vil bli model. Jeg vil ikke bli sånn barnemodell om dere skjønner siden det er jeg for lang til osv. Jeg er 174 cm og slank, jeg har fått høre av mange at jeg er klassisk pen. 

Jeg lurer på hva og hvordan jeg kan få modell jobber? Bor i bergen.

Anonymkode: 5e176...c20

Bergen har vel et modellbyrå? modellhuset? vet ikke hvor seriøst det er. Ellers er det andre norske byråer du får ta bikinibilder for og sende til. skriv med målene dine. Men de vil nok fort synes du er for ung. Du får ikke reise til utlandet før en viss alder, særlig ikke uten foreldrenes samtykke. 
Hvorfor vil du bli modell? 
Det er ikke slik som dere unge jenter ser for dere. Du skal bli stjernen i Bergen og hun alle synes er pen?

Hva sier du om de sender bilder til utlandet av deg og du skal få fly til Dubai, Italia, USA, London, Lebanon, på egen hånd? 
USA er gjerne ikke der du starter...det er enten Libanon, Milano eller Athen.  Du skal finne adr. til castingene på egen hånd. 
Du bør ha oppspart penger. Lommepenger fra byrå dekker ikke alle utgiftene du fort kan få, kollektivtransport, taxi om det ikke går noen ting, mat, og lokalt mobilnr. 

Anonymkode: 4ed3f...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...