Gjest Morten! Skrevet 29. april 2005 #21 Skrevet 29. april 2005 For å gi et innspill fra mannens synsvinkel så tror jeg nok hverken at det at man sklir i skoene eller at det skal være mindre å kle av om kvelden er noen god unnskyldning for at bruden ikke bruker strømper. De fleste menn liker nok at kvinner bruker strømper enten de innrømmer det eller ikke. Litt av spenningen med bryllupsnatten er nok hva bruden har under kjolen. Tror de fleste menn "forventer" enten korsett (torsolet) eller strømpeholder og ikke minst strømper, gjerne med strømpebånd. Nå er kanskje jeg mer enn gjennomsnittlig glad i strømper, og jeg ville faktisk gått så langt som å si at halve gleden med bryllupsnatten var borte hvis min brud ikke hadde vært ikledd ovennevnte undertøy. Kall meg gjerne kynisk, men sånn er det... Dere kvinner kan faktisk sprite opp hverdagen litt med å bruke strømper og slikt i ny og ne. Og si gjerne "han må da like meg for den jeg er, uten sånt undertøy". Jo han gjør det, men å krydre litt gjør vel ikke no. Det er som å spise pølse... den er god bar, men bedre med ketchup og sennep... Bruker du ikke strømper fordi det blir for varmt så anbefaler jeg å kikke litt i de store butikkene på Internett, der har de strømper helt nede i 7 denier, i motsetning til de vanlige motebutikkene som opererer med både 15 og 20 deneir. Alt i alt så ville jeg "anbefalt" strømper, både i bryllup og til hverdags. Om ikke annet enn for din mann eller kjærestes del Hilsen Morten! ([email protected])
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #22 Skrevet 29. april 2005 der har de strømper helt nede i 7 denier, i motsetning til de vanlige motebutikkene som opererer med både 15 og 20 deneir. Hilsen Morten! ([email protected]) Sorry, men har aldri hørt om en mann som vet hva denier er...og har de hørt om det aner de ihvertfall ikke om 7 er tynt eller tykt.... Og hva gjør en "mann" på kg????
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2005 #23 Skrevet 29. april 2005 Vel, alle er heldigvis ikke som deg Morten
Sheba Skrevet 29. april 2005 #24 Skrevet 29. april 2005 Sorry, men har aldri hørt om en mann som vet hva denier er...og har de hørt om det aner de ihvertfall ikke om 7 er tynt eller tykt.... Og hva gjør en "mann" på kg???? Det er faktisk flere menn her på KG. Men kanskje ikke på bryllupsforumet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå