Gå til innhold

Strømper

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare lurer, er man nødt til å ha strømper under kjolen?? skoene sitter bedre uten....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Bare lurer, er man nødt til å ha strømper under kjolen?? skoene sitter bedre uten....

Jeg hadde ikke strømper, og det gikk veldog fint, man må bare passe på hvis man er litt stor...så ikke lårene gnisser og lager sår hud.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

ingen flere som vet "skikk og bruk" på dette???

Gjest Madam Felle
Skrevet
ingen flere som vet "skikk og bruk" på dette???

Eh, hvem skal liksom se deg opp under kjolen? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh, hvem skal liksom se deg opp under kjolen? :wink:

:wink:

Skrevet

Eneste 'tradisjonen' jeg vet om er vel at du skal ha strømpebånd - og det er kanskje litt ubehagelig å ha uten strømpe?

Men dersom du gifter deg på høysommeren ville jeg nok vurdert temperatur også - ingen får glede av at du smelter vekk under kjolen!

Gjest Anonymous
Skrevet

En mannelig venn av meg kommenterte akkurat det engang. Han hevdet at det var like uformelt og "harry" at en brud ikke brukte strømper som at han skulle gå med helt åpen skjorte til smoking.

Vet ikke helt agendaen hans. Men han er bevisst på klestil.

Gjest Madam Felle
Skrevet
En mannelig venn av meg kommenterte akkurat det engang. Han hevdet at det var like uformelt og "harry" at en brud ikke brukte strømper som at han skulle gå med helt åpen skjorte til smoking.

Vet ikke helt agendaen hans. Men han er bevisst på klestil.

igjen, hvem skal se under kjolen? En brudekjole er som regel lang, og det er da INGEN som ser hva som er under den. En sak er hva man vet selv, men INGEN andre vet det. Foruten din nybakte mann, men han er sikkert glad for å få mindre klær å ta av deg på natten :sjarmor:

Gjest Valkyrie
Skrevet

Jeg må faktisk si meg enig i at det er harry å gå uten strømper!

Til en sommerkjole på dagtid er det helt ok, men til en såpass formelt antrekk bør man alltid ha strømper.

Skjønner problemet med at skoene kan bli litt glatte, men det finnes strømper med "anti-skli" under foten.

Se her: pretty polly hos figleaves Disse har også sandal-tå for åpne sko. Mener også å huske at de hadde noe liknende på Lindex i fjor, ihvertfall.

Valkyrie

Skrevet

en MÅ vel ikke ha på strømper, men jeg føler at det hører nå til. jeg hadde ikke følt meg vel uten strømper. men gjør det du føler for

Gjest Anonymous
Skrevet
Skjønner problemet med at skoene kan bli litt glatte, men det finnes strømper med "anti-skli" under foten.

Se her: pretty polly hos figleaves Disse har også sandal-tå for åpne sko. Mener også å huske at de hadde noe liknende på Lindex i fjor, ihvertfall.

Valkyrie

Tusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Målet er ikke nødvendigvis ikke ha strømper, men at skoene sitter bedre. Så jeg skal absolutt prøve disse strømpene!!

Takk igjen!!!!

Skrevet

Hvor lange bør stømpene være? Jeg skal ha strømpeholdere, men vil gjerne at de skal være ganske lange... Nesten helt opp....slik at jeg ikke blir svett mellom lårene.... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor lange bør stømpene være? Jeg skal ha strømpeholdere' date=' men vil gjerne at de skal være ganske lange... Nesten helt opp....slik at jeg ikke blir svett mellom lårene.... :-?[/quote']

tror alle går nesten helt opp??? :-?

Skrevet

Jeg skal ha stay-ups, som jeg synes er mindre klamt enn strømpebukse + at jeg slipper den "krøllen" i livet som strømpebukser ofte lager... Stay-ups sitter bra, hvis man har riktig størrelse og ikke bruker bodylotion før man tar dem på. Enklere blir det å gå på toalettet også.

Ellers er det jo veldig populært for bruder å bruke sandaler i stedet for sko med lukket tå. Da er det ihvertfall ok å gå uten strømper. Til dere som går strømpeløse på den store dagen: Bare vær ekstra nøye med barbering av legger og pedikyr... :wink:

Skrevet

Bare en liten kommentar til strømpeholdere: har hørt de kan være vonde å sitte på i løpet av en laaaaang middag... men har ingen erfaring selv :roll:

Hvis gjestene legger merke til om brudne har strømper eller ikke... ja da må det være lite å ta seg til i det bryllupet!

Gjest Anonymous
Skrevet
Bare en liten kommentar til strømpeholdere: har hørt de kan være vonde å sitte på i løpet av en laaaaang middag... men har ingen erfaring selv :roll:

:wink: Godt poeng!!!!!!!!!!!

Hvis gjestene legger merke til om brudne har strømper eller ikke... ja da må det være lite å ta seg til i det bryllupet!

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

:wink: Godt poeng!!!!!!!!!!!

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

GODT POENG!!!

:hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho::hoho:

ps.godt poeng m strømpeholderne...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville defintivt hatt strømper! Det er heller ikke ubehagelig å bruke strømpeholder en hel dag om man kjøper en som passer ordentlig. Jeg var i bryllup en gang uten strømper (hadde på en sommerkjole..) og det gikk veldig fint i begynnelsen, men etterhvert ble det kjempevarmt og jeg skled inne i skoene osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...