Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom vita og så at de hadde fått inn maaange Toni&Guy produkter, var litt i villrede om hvilke jeg skulle ha, så jeg drøyer d til uka m å kjøpe. Noen som har noen erfaringer med disse produktene? Eller som kan anbefale noen? Gjerne stylingprodukter, har 2 shampooer stående akkurat nå....

Så b.la at de hadde hårsprayer, skum, og voks, og prisen på produktene var ganske lav, fra 100 -150 tror jeg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har prøvd fire ulike produkter fra Toni & Guy. :oops:

Erfaringer:

Volume Explotion en Tørrspray/finishing spray:

Gir utrolig bra hold, som varer og varer. Det holder, helt seriøst en hel dag/natt. (Alt ettersom. :wink: ) Sprayen blir usynlig i håret.

Fix-it hairspray, nok en tørrspray: Som over, bra hold, holdbar, med usynlig look. Lukter bedre enn den beskrevet over, som har en mer tradisjonell tørrspray lukt.

Rough-it texturing spray, spray. Dette er en spray til å forme håret med. Når du vil ha litt rufsete beach frisyre. Lukter helt himmels. (Kjæresten min blir svært innpåsliten når jeg bruker den. Lukter litt som tørrsprayen beskrevet rett over.) Gir bra hold, og fin effekt.

Moisture injection, en "krem". Denne kremen tilfører fuktighet og roer ned brusete hår. Definerer håret. (Om noen skjønner hva jeg mener??) Denne har jeg vært veldig glad i. Den tynger ikke håret, og det føles ikke fettete, sånn som andre kremer til håret har en tendens til å gjøre.

All in all: Jeg har bare positive erfaringer med T&G sine produkter. Er så glad for at jeg endelig har funnet dem i Norge. Jeg vet at Lilith har prøvd shampoo og balsam, og at hun også var fornøyd.

P.S: Fargekodene jeg har brukt her tilsvarer de fargene som produktene er merket med på flaskene.

Skrevet

takk for svar!!! Nå ble jeg veldig fristet til å kjøpe alle sprayene på en gang, men tror jeg går for den tredje; ROUGH IT TEXTURING SPRAY- Har selv en beach look på håret, så det passer midt i blinken:) ( Løpe til butikken allerede på mandag......)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker Volume Explosion shampoen veldig godt, er litt mer usikker ang. balsamen, følte at den la igjen et belegg i håret, og jeg måtte skylle lenge. Men håret ble veldig fint og blankt, og jeg liker lukta. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...