Gå til innhold

Livet er aldri nok. Jeg trenger alltid kontakter andre steder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva dette kommer av. Jeg vokste opp i en veldig liten bygd der jeg ikke passet inn. Tok selvfølgelig ikke lang tid før jeg var sur på foreldrene mine for at de ikke kunne være litt kule og flytte til Oslo. Der var det mye kule mennesker med stil. Vel, dette var fjortistenking. 
Jeg ble mobbet fra bhg, i såfall utfryst. Verre ble det på ungdomsskolen da bestevenninna mi flyttet og jeg begynte å bry meg om klær og stil. gikk fra å være en "ugly betty" til en mer velstelt kvinne. Da slo helvete løs for fullt. Var jo ikke folk å velge i, og jeg begynte å se på folkene der som tapere som bare skulle gå i joggebuksa og snakke dritt om andre. Sikkert en forsvarsmekanisme, ser ikke på folk som tapere i dag og drar hele bygda under samme kam i dag altså. 
Men så begynte jeg å få venner i Oslo, til og med i utlandet i voksen alder. Forelsket meg i en i utlandet for et par år siden, og jeg lyste så opp når jeg fikk melding av han når jeg var på den lokale puben i bygda. Da fikk jeg energi til å virkelig snakke med de andre også, for jeg ville liksom bare høre fra han. 
Det som er skikkelig nedtur for meg er at det ikke er praktisk eller på noen som helst måte sikkert å velge han jeg liker. Føler liksom livet bare byr på ekstremt kjedelige ting dersom du skal leve fornuftig og trygt. 
hvordan lære seg å leve med at realitieten er ekstremt kjedelig? følte jeg var på vei inn i det mystiske øyeblikket, men så får man liksom realiteten i trynet atter en gang og ser at dette er kanskje ikke så lurt selv om det frister... 

Anonymkode: 7e271...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer jo ingen vei om du ikke tar sjanser.. Og slår det feil prøvde du i det minste. 

Anonymkode: da35d...a80

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer jo ingen vei om du ikke tar sjanser.. Og slår det feil prøvde du i det minste. 

men jeg tror kanskje det er best å vente på nesten sjanse. for den her kan kanskje få konsekvenser, men føler alltid jeg må tenke på disse helvetes konsekvensene.

Skrevet

Å innse at alle valg har konsekvenser kalles å bli voksen ;) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Høna79 skrev:

Å innse at alle valg har konsekvenser kalles å bli voksen ;) 

hvorfor er dere så besatt av å "bli voksen"? Bli voksen= kjedelig, sånn i praksis. Egentlig burdte jeg vel få barn med mannen jeg "dater " nå, for han kjenner jeg godt, hans biologiske klokke tikker og han bor i bygda jeg er fra...er "evig singel". 
Har faktisk heller en drøm om å reise til USA, Tyskland, Tyrkia, Spania osv... 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg tror kanskje det er best å vente på nesten sjanse. for den her kan kanskje få konsekvenser, men føler alltid jeg må tenke på disse helvetes konsekvensene.

Da får du leve et trygt og kjedelig liv da, men du går jo glipp av masse gøy.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er dere så besatt av å "bli voksen"? Bli voksen= kjedelig, sånn i praksis. Egentlig burdte jeg vel få barn med mannen jeg "dater " nå, for han kjenner jeg godt, hans biologiske klokke tikker og han bor i bygda jeg er fra...er "evig singel". 

Nå aner jeg ikke hvem disse «dere» du sikter til er, og selv tror jeg heller ikke jeg er særlig besatt av å bli voksen bare fordi jeg har svart én gang i din post. Jeg er dog gammel nok til å vite at med alder kommer innsikten om at valg har konsekvenser, uansett hva man velger (og konsekvenser var det du som tok opp).  Derfor tenkte jeg at du var i ferd med å bli «voksen» (hva nå enn voksen er).

Og at voksen = kjedelig, det er din tolkning/oppfatning. Vil påstå at jeg er voksen, men ikke kjedelig. Mine reiser (som er ganske hyppige) går til langt mer eksotiske og spennende destinasjoner enn de du nevner. For de landene er ganske kjedelige synes nå jeg :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Høna79 skrev:

Nå aner jeg ikke hvem disse «dere» du sikter til er, og selv tror jeg heller ikke jeg er særlig besatt av å bli voksen bare fordi jeg har svart én gang i din post. Jeg er dog gammel nok til å vite at med alder kommer innsikten om at valg har konsekvenser, uansett hva man velger (og konsekvenser var det du som tok opp).  Derfor tenkte jeg at du var i ferd med å bli «voksen» (hva nå enn voksen er).

Og at voksen = kjedelig, det er din tolkning/oppfatning. Vil påstå at jeg er voksen, men ikke kjedelig. Mine reiser (som er ganske hyppige) går til langt mer eksotiske og spennende destinasjoner enn de du nevner. For de landene er ganske kjedelige synes nå jeg :) 

hvor reiser du da? Sør Amerika, Dubai, Egypt og slik? 
Jeg vil til Israel 😛 

Skrevet

Er veldig glad i Asia og Sør-Amerika :) 

Skrevet
På 18.12.2018 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som hindrer deg i å reise til USA, Tyskland, Tyrkia, Spania osv? Er du ikke blitt myndig enda så foreldrene dine nekter deg?

Anonymkode: 1ac77...829

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...