AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Burde jeg slå til? Får dem til 1500,- via noen bekjente, vanlig pris er 3 laken. Men usikker på lydkvaliteten? Disse her: Anonymkode: 5f77b...f0f
HalldirV2 Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Nei. Styr unna alt av beats om du vil ha god lyd. Det er i hvertfall min mening.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 12 minutter siden, HalldirV2 skrev: Nei. Styr unna alt av beats om du vil ha god lyd. Det er i hvertfall min mening. Fordi? Anonymkode: 5f77b...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Er ikke kompetent til å si noe om lydkvaliteten, men de isolerer ikke lyd noe godt om det er relevant for deg. Ville også sjekket hva prisen er om man kjøper dem på finn.no og lignende. Studio 3 fulgte en periode gratis med ved kjøp av mac og ipod så er nok en del som selger dem ubrukte. Anonymkode: ca0be...e54
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke kompetent til å si noe om lydkvaliteten, men de isolerer ikke lyd noe godt om det er relevant for deg. Ville også sjekket hva prisen er om man kjøper dem på finn.no og lignende. Studio 3 fulgte en periode gratis med ved kjøp av mac og ipod så er nok en del som selger dem ubrukte. Anonymkode: ca0be...e54 Ja, jeg får dem for 1500,-. Er vel en god pris? Ubrukte. Anonymkode: 5f77b...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er ikke kompetent til å si noe om lydkvaliteten, men de isolerer ikke lyd noe godt om det er relevant for deg. Ville også sjekket hva prisen er om man kjøper dem på finn.no og lignende. Studio 3 fulgte en periode gratis med ved kjøp av mac og ipod ipad så er nok en del som selger dem ubrukte. Anonymkode: ca0be...e54 fulgte også gratis med da jeg kjøpte pc hos elkjøp. Anonymkode: ca0be...e54
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: fulgte også gratis med da jeg kjøpte pc hos elkjøp. Anonymkode: ca0be...e54 Likte du beatsa? Anonymkode: 5f77b...f0f
HalldirV2 Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Anonymkode: 5f77b...f0f Hvis du er opptatt av god lyd og ikke en ullen overdimensjonert bass, så er ikke beats noe særlig. Dessuten er de ikke særlig oppløste, og mellomtonen er ganske ræva. Beats er ikke et merke som hevder seg særlig godt mot seriøse merker.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 34 minutter siden, HalldirV2 skrev: Hvis du er opptatt av god lyd og ikke en ullen overdimensjonert bass, så er ikke beats noe særlig. Dessuten er de ikke særlig oppløste, og mellomtonen er ganske ræva. Beats er ikke et merke som hevder seg særlig godt mot seriøse merker. Nå overdramatiserer du, greit at Bose er bedre, men Beats er fremdeles noen knallgode hodetelefoner. Les denne testen her f.eks: https://www.tek.no/artikler/test-beats-by-dr-dre-studio-3-wireless-special-edition/414048 Ganske bra anmeldser. Itilegg er det noe med merket Beats, er litt som å ha på Rolex. Bose er liksom ikke det samme. Anonymkode: 5f77b...f0f
HalldirV2 Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå overdramatiserer du, greit at Bose er bedre, men Beats er fremdeles noen knallgode hodetelefoner. Les denne testen her f.eks: https://www.tek.no/artikler/test-beats-by-dr-dre-studio-3-wireless-special-edition/414048 Ganske bra anmeldser. Itilegg er det noe med merket Beats, er litt som å ha på Rolex. Bose er liksom ikke det samme. Anonymkode: 5f77b...f0f Bose er ikke hva jeg sikter til, de er ikke stort bedre enn Beats. Men jeg forstår jo hvor du vil hen når du trekker Rolex inn i dette, og denne fisken er for dreven til å bite 😂 God jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå