Smileaway Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Hei. Hadde aldri trodd jeg skulle skrive noe her, men ett eller annet sted må jeg få ut min frustrasjon. Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i snart 12 år nå, og vi har det kjempebra på alle måter. Problemet dukket opp i forholdet vårt etter ca 10 år, da jeg tenkte av vi var så trygge på hverandre at vi kunne spørre om hvor mange partnere vi hadde hatt tidligere. Dette var i og for seg ingen problemer, problemene begynte den dagen hun fortalte at hun hadde vært sammen med noen virkelige storvokste karer i senga. Jeg har ingen kjempe pikk, den er 13 cm og ikke altfor tykk. Jeg ble nysgjerrig og spurte hvor hun ville plassert meg på lista over størrelse av de hun har vært sammen med, da fikk jeg som svar at jeg var den minste hun hadde vært sammen med, og at 8 av eksene hennes var godt over gjennomsnittet. Jeg fikset ikke disse uttalelsene da jeg jeg har komplekser for min størrelse, og dette gjorde vondt verre. Jeg ble så opphengt i dette at jeg ikke ga meg å spørre og fikk høre at de både kom lengre inn i henne og fylte henne mer opp og at flere av dem virkelig kunne bruke den. Jeg mener hun er ekstremt opphengt i størrelse , noe hun benekter. Hun elsker meg og pikken min sier hun. Dette har vært en evig konflikt i vårt forhold de siste årene , da hun er lei pikk snakk og jeg føler meg som en som aldri kan tilfredstille henne i senga. Hun sier selv at selv om jeg er minst så har hun aldri hatt så bra sex, fordi jeg vet hvordan jeg skal bruke tunge, fingre og pikk og ingen har gitt henne så gode orgasmer. Noen ganger er dette vanskelig å tro på, og det river og sliter i meg hver dag Vi har barn sammen og har det topp på alle andre måter, bare så synd dette med størrelse og hennes kommentarer blir som en vond klump i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Voks opp. Damer vil ha god sex, ikke nødvendigvis stor pikk. Hun sier du gir henne god sex. Er så lei av menn som vil bruke sex som penis- egoboost istedenfor å være glad for at de tilfredsstiller dama, og at hun er fornøyd. Anonymkode: 48336...22c 46
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Voks opp. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er så lei av menn [...] Ingen som tvinger deg til å lese, eller svare. Å være negativ og rakke ned på folk når man svarer burde man klare å unngå. Anonymkode: 487c5...43f 3
Skogshuldra Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Problemet dukket opp i forholdet vårt etter ca 10 år, da jeg tenkte av vi var så trygge på hverandre- Men du sier jo selv at du har/allerede hadde komplekser for pikken din - hvorfor i all verden var du så dum at du spurte om ting du evt ikke kunne takle å få svar på? Og tenker du ikke har noen grunn til å bekymre deg - dere har deilig sex sammen, og er fremdeles et par ETTER 12 ÅR! Stol på det hun sier. Og herregud - ikke alle har kjempesnabler, sånn er det bare. Get over it, og nyt kona di. 39
Gjest Pod Carsten Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 14 minutter siden, Smileaway skrev: Problemet dukket opp i forholdet vårt etter ca 10 år, da jeg tenkte av vi var så trygge på hverandre at vi kunne spørre om hvor mange partnere vi hadde hatt tidligere. Du fant ut at du ikke var trygg nok. Usikkerheten din torpederer hele forholdet, og med mindre du lærer deg å chille og forstå at det er deg hun vil ha nå, uavhengig av størrelsen, går dette rett vest.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som tvinger deg til å lese, eller svare. Å være negativ og rakke ned på folk når man svarer burde man klare å unngå. Anonymkode: 487c5...43f Ts er negativ, og rakker ned på kona og han sitt sexliv helt uten grunn. Anonymkode: 48336...22c 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 Jeg vil si noe som virkelig er helt ærlig. Min forrige, som er den minste jeg har hatt, er den desidert beste jeg har hatt. Ingen problemer selv om han er en del under snittet i størrelse, jeg digget sexen med han. Nå derimot er jeg i ett ferskt forhold, hvor jeg er redd det ryker pga størrelse. Han er svær, og det er virkelig ikke kid kult. Jeg har blødd hver gang, og da snakker vi mange dl så jeg blir dårlig av blodtapet. Vi har derfor hatt sex bare tre ganger enda, og jeg har måttet til lege for kontroll. Ja, vi kan bruke fingre og tunge. Men det blir ikke det samme, så jeg er rett og slett redd vi ikke får utviklet den delen av forholdet så godt. Så slutt å heng deg opp i det, nyt kona di og nyt hverandre Anonymkode: 38ae9...649 11
Smileaway Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2018 49 minutter siden, Pod Carsten skrev: Du fant ut at du ikke var trygg nok. Usikkerheten din torpederer hele forholdet, og med mindre du lærer deg å chille og forstå at det er deg hun vil ha nå, uavhengig av størrelsen, går dette rett vest. Hmm tror vel de fleste hadde blitt litt usikre av det man blir fortalt av samboer her. 3
Gjest Pod Carsten Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 4 minutter siden, Smileaway skrev: Hmm tror vel de fleste hadde blitt litt usikre av det man blir fortalt av samboer her. Etter 10 år, og hun sier samtidig at hun aldri har hatt bedre sex enn med ts? Hun virker jo ærlig, og det er tydelig at det han gjør er nok for henne, ja han er til og med best. Jeg leser hele historien som at hun er veldig fornøyd med sexlivet og han (men har hatt menn med større tidligere), og han er blitt helt tussete fordi han føler han er liten. Hans oppheng i størrelse er det eneste problemet
Smileaway Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2018 32 minutter siden, Pod Carsten skrev: Etter 10 år, og hun sier samtidig at hun aldri har hatt bedre sex enn med ts? Hun virker jo ærlig, og det er tydelig at det han gjør er nok for henne, ja han er til og med best. Jeg leser hele historien som at hun er veldig fornøyd med sexlivet og han (men har hatt menn med større tidligere), og han er blitt helt tussete fordi han føler han er liten. Hans oppheng i størrelse er det eneste problemet Problemet er at jeg tror hun sier dette, fordi hun skjønner at hun sa ting hun ikke burde sagt, og nå prøver å reparere på et vis
Resignert Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 1 hour ago, Pod Carsten said: Etter 10 år, og hun sier samtidig at hun aldri har hatt bedre sex enn med ts? Hun virker jo ærlig, og det er tydelig at det han gjør er nok for henne, ja han er til og med best. Jeg leser hele historien som at hun er veldig fornøyd med sexlivet og han (men har hatt menn med større tidligere), og han er blitt helt tussete fordi han føler han er liten. Hans oppheng i størrelse er det eneste problemet Det er vel like sannsynlig at kona til TS egentlig er godt fornøyd med totalpakken, altså unger, hus, bil, mann,økonomi osv. Og egentlig ikke er så opptatt av sexen lengre. Og dermed "fornøyd" med den også, uten at det egentlig betyr noe som helst. Mens skikkelig bra og heftig sex var noe hun hadde før "hekkeinstinktet" tok fullstendig overhånd, og interiør og bollebaking ble viktigere. Jeg tror dessverre at veldig mange damer er sånn når de er kommet litt opp i åra, og har fiksa hus, unger osv. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 1 time siden, Smileaway skrev: Hei. Hadde aldri trodd jeg skulle skrive noe her, men ett eller annet sted må jeg få ut min frustrasjon. Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i snart 12 år nå, og vi har det kjempebra på alle måter. Problemet dukket opp i forholdet vårt etter ca 10 år, da jeg tenkte av vi var så trygge på hverandre at vi kunne spørre om hvor mange partnere vi hadde hatt tidligere. Dette var i og for seg ingen problemer, problemene begynte den dagen hun fortalte at hun hadde vært sammen med noen virkelige storvokste karer i senga. Jeg har ingen kjempe pikk, den er 13 cm og ikke altfor tykk. Jeg ble nysgjerrig og spurte hvor hun ville plassert meg på lista over størrelse av de hun har vært sammen med, da fikk jeg som svar at jeg var den minste hun hadde vært sammen med, og at 8 av eksene hennes var godt over gjennomsnittet. Jeg fikset ikke disse uttalelsene da jeg jeg har komplekser for min størrelse, og dette gjorde vondt verre. Jeg ble så opphengt i dette at jeg ikke ga meg å spørre og fikk høre at de både kom lengre inn i henne og fylte henne mer opp og at flere av dem virkelig kunne bruke den. Jeg mener hun er ekstremt opphengt i størrelse , noe hun benekter. Hun elsker meg og pikken min sier hun. Dette har vært en evig konflikt i vårt forhold de siste årene , da hun er lei pikk snakk og jeg føler meg som en som aldri kan tilfredstille henne i senga. Hun sier selv at selv om jeg er minst så har hun aldri hatt så bra sex, fordi jeg vet hvordan jeg skal bruke tunge, fingre og pikk og ingen har gitt henne så gode orgasmer. Noen ganger er dette vanskelig å tro på, og det river og sliter i meg hver dag Vi har barn sammen og har det topp på alle andre måter, bare så synd dette med størrelse og hennes kommentarer blir som en vond klump i lengden. Nå var det du som spurte da. Min nåværende samboer er ikke den største jeg har hatt men definitivt best. Jeg elsker kukken hans. Hun har vært med deg i 12 år. Stol på at hun vil ha deg Anonymkode: 5a11e...a83 13
megda Skrevet 18. desember 2018 #13 Skrevet 18. desember 2018 (endret) 2 hours ago, Smileaway said: Hei. Hadde aldri trodd jeg skulle skrive noe her, men ett eller annet sted må jeg få ut min frustrasjon. Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i snart 12 år nå, og vi har det kjempebra på alle måter. Problemet dukket opp i forholdet vårt etter ca 10 år, da jeg tenkte av vi var så trygge på hverandre at vi kunne spørre om hvor mange partnere vi hadde hatt tidligere. Dette var i og for seg ingen problemer, problemene begynte den dagen hun fortalte at hun hadde vært sammen med noen virkelige storvokste karer i senga. Jeg har ingen kjempe pikk, den er 13 cm og ikke altfor tykk. Jeg ble nysgjerrig og spurte hvor hun ville plassert meg på lista over størrelse av de hun har vært sammen med, da fikk jeg som svar at jeg var den minste hun hadde vært sammen med, og at 8 av eksene hennes var godt over gjennomsnittet. Jeg fikset ikke disse uttalelsene da jeg jeg har komplekser for min størrelse, og dette gjorde vondt verre. Jeg ble så opphengt i dette at jeg ikke ga meg å spørre og fikk høre at de både kom lengre inn i henne og fylte henne mer opp og at flere av dem virkelig kunne bruke den. Jeg mener hun er ekstremt opphengt i størrelse , noe hun benekter. Hun elsker meg og pikken min sier hun. Dette har vært en evig konflikt i vårt forhold de siste årene , da hun er lei pikk snakk og jeg føler meg som en som aldri kan tilfredstille henne i senga. Hun sier selv at selv om jeg er minst så har hun aldri hatt så bra sex, fordi jeg vet hvordan jeg skal bruke tunge, fingre og pikk og ingen har gitt henne så gode orgasmer. Noen ganger er dette vanskelig å tro på, og det river og sliter i meg hver dag Vi har barn sammen og har det topp på alle andre måter, bare så synd dette med størrelse og hennes kommentarer blir som en vond klump i lengden. Ikke la din egen usikkerhet på egen kropp ødelegge et forhold. Du sliter med deg selv og det er ikke hun som er problemet. Få deg en psykolog eller noe som kan fikse de negative mindre rasjonelle tankene i hodet ditt. Dessuten - du kan ikke gjøre noe med størrelsen din uansett, så å bruke tid på å fantasere hvem hun har hatt sex med tidligere og om den eventuelt var bedre/dårligere gir ingen mening. Endret 18. desember 2018 av megda 9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #14 Skrevet 18. desember 2018 8 minutter siden, Resignert said: Det er vel like sannsynlig at kona til TS egentlig er godt fornøyd med totalpakken, altså unger, hus, bil, mann,økonomi osv. Og egentlig ikke er så opptatt av sexen lengre. Og dermed "fornøyd" med den også, uten at det egentlig betyr noe som helst. Mens skikkelig bra og heftig sex var noe hun hadde før "hekkeinstinktet" tok fullstendig overhånd, og interiør og bollebaking ble viktigere. Jeg tror dessverre at veldig mange damer er sånn når de er kommet litt opp i åra, og har fiksa hus, unger osv. Anonymkode: f48f9...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #15 Skrevet 18. desember 2018 Hun nevnte en gang etter ti år siden du spurte, at hun hadde hatt sex med større pikker enn din (kom det egentlig som noe overraskelse? Du tilhører jo det bedre snittet) og du mener pga det at hun er "ekstremt opphengt i størrelse"? Da hadde hun dumpa deg etter første ligg. Siden du ikke klarer å la det gå at det ikke er vanskelig å finne større peniser enn din og at kjæresten din har hatt partnere før deg så høres det ut som at det er DU som er ekstremt opphengt i størrelse her.... Anonymkode: b4492...5f4 23
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #16 Skrevet 18. desember 2018 Jeg vil at jenta skal være stor nok til å begrave pikken min helt når hun tar meg. Er det veldig viktig for deg selv å ha stor pikk? Anonymkode: c1cb3...fa4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #17 Skrevet 18. desember 2018 Forstår deg godt jeg, TS. Synes du får litt vel mye tyn her. Når det er sagt så spurte du hvor du var på lista, og fikk svar.. Hun kunne holdt seg for god for å drive og utbrodere, synes det virker litt ufølsomt, men nå vet jeg ikke hvor mye du har spurt og gravd heller. Etter 10 år sammen følte hun kanskje også dere var trygge nok på hverandre til at hun kunne være åpen og ærlig. Det du må vite er at det nok er du som er mest opphengt i størrelse her, ikke hun. Det er så lett å bli beskyldt for det som kvinne, jeg har en platonisk kompis som fremdeles kaller meg for size queen etter han satt en kveld og spurte og gravde og jeg svarte ærlig om hvordan sånn og slik var og føltes, men uten å hylle de største som de beste eller noe. Man veier jo også ordene sine når man diskuterer sånt med mannlige venner, jeg vet jo ikke alltid hva de har av eventuelle komplekser. Men likevel har han da fått helt oppheng i at jeg liker det stort, det er ikke noe jeg har sagt engang, det er bare usikkerheten hans som snakker. Jeg tråkket også i salaten en gang og sa noe om at en jeg datet var slank, husker ikke nøyaktig hvordan jeg formulerte meg eller hva konteksten var, men det var på ingen måte negativt men. Jeg elsker jo skinny menn, eller hadde iallfall en stor fetish for det på den tiden, datet bare tynne rockere og var undervektig på BMI selv. Men han hadde jo selvsagt enorme komplekser for at han var tynn og hang seg sånn opp i at han måtte spise mer og pumpe mer jern, og nektet å tro på meg når jeg prøvde å forsikre han om at han hadde nøyaktig sånn kropp jeg likte. Det er faktisk jævlig irriterende å bli mistrodd på den måten. Anonymkode: d0e51...902 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #18 Skrevet 18. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun nevnte en gang etter ti år siden du spurte, at hun hadde hatt sex med større pikker enn din (kom det egentlig som noe overraskelse? Du tilhører jo det bedre snittet) og du mener pga det at hun er "ekstremt opphengt i størrelse"? Da hadde hun dumpa deg etter første ligg. Siden du ikke klarer å la det gå at det ikke er vanskelig å finne større peniser enn din og at kjæresten din har hatt partnere før deg så høres det ut som at det er DU som er ekstremt opphengt i størrelse her.... Anonymkode: b4492...5f4 Rettelse , det NEDRE snittet skal det selvsagt stå! Anonymkode: b4492...5f4 1
megda Skrevet 18. desember 2018 #19 Skrevet 18. desember 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Rettelse , det NEDRE snittet skal det selvsagt stå! må du skrive dette med STORE BOKSTAVER!? gutten har jo komplekser Endret 18. desember 2018 av megda 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #20 Skrevet 18. desember 2018 21 minutter siden, megda skrev: må du skrive dette med STORE BOKSTAVER!? gutten har jo komplekser Nåja, ikke vær så hårsår. Det var bare for å understreke at det ordet var feil. Kunne vært hvilket som helst annet ord også men denne gangen var det dette autocorrect valgte Anonymkode: b4492...5f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå