AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Jeg og forloveden min har lyst til å gifte oss i rådhuset til våren, men jeg ble veldig forvirret over dette med prøvingsattest. Ettersom jeg skjønte så får vi ikke booket tid til vielse uten å ha prøvingsattest i orden. Men en prøvingsattest er gyldig i kun 4 mnd. Må jeg vente med å bestille tid til vielse til det er under 4 mnd til ønsket tidspunkt da? Jeg vet ikke hvor vanlig det er at det er fullbooket på sånt? Anonymkode: 7abc6...209
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Vi fikk fint booket time uten å ha prøvingsattest i orden. Dette var på ambassade, og den var såpass populær at vi booket nesten et år i forvegen. Er det kommunen som krever prøvingsattest? Merkelige greier i så fall. Nå søker man jo elektronisk, så attesten er jo klar på bare noen dager. Anonymkode: f72dd...e3e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Du skal kunne ettersende prøvingsattest . Jeg har bestilt dato på rådhuset til våren , la ikke ved prøvingsattest i søknaden. Fikk tilbakemelding at prøvingsattest må være vigsler i hende senest to dager før vielsen 😊 Anonymkode: 8a75b...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå