Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann =)

noen som har gått på noen april-spøker idag da? gikk på en i natt jeg, på sol.no.. men det var ikke det jeg skulle spørre om!

Av og til så våkner jeg om morgenen og er delvis/helvis avkledd, altså jeg har kledd av meg i løpet av natten. det har da ikke vært spesielt kaldt eller varmt i rommet. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer! Heldigvis ikke så ofte, men er bekymret for at jeg skal kle av meg i søvne hvis jeg er et annet sted. Hehe! Sist dette skjedde var forrige uke, ellers et par måneder siden sist (tror jeg). Kan det ligge noe psykisk bak dette?!

Noen andre her som har vært borti det samme? Eller kanskje har en forklaring på hvorfor det skjer? Jeg kan heller ikke huske å ha drømt noe de nettene dette har skjedd.. bare våkner og er halvnaken når jeg skal stå opp :klø:

ps: dette er ingen aprilspøk!

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Jeg pleier altså å kle av meg før jeg legger meg jeg ;) Synes det er mest praktisk å sove uten klær :)

Skrevet
Jeg pleier altså å kle av meg før jeg legger meg jeg ;) Synes det er mest praktisk å sove uten klær :)

Hehe, joda.. sover for det meste i pysj/nattkjole jeg.. :) Men skjønner ikke hvorfor jeg kler av meg i søvne! Merkelig..

Skrevet

En litt original og litt tryggere versjon av å gå i søvne?

Skrevet

Jeg gjør også det i søvne. Hvis jeg legger meg i fullt "sexantrekk" som sambo kaller det, med pysj og ullsokker, er alltid sokkene borte når jeg våkner. Ofte også overdelen i tillegg.

Merkelig :)

Skrevet

Jeg legger meg naken , men våkner fullt påkledd jeg ! Neida, det var tull..... Men til deg som våkner halvnaken : Du har vel bare dratt av deg tøyet i halvsvime og ikke vært ordentlig våken. Det er vel til å leve med ? :wink:

Skrevet

FANNY: Hehe.. er jo litt artig. men tror det må ligge en grunn bak til at det skjer! jeg sover jo som bare det, og våkner avkledd ;) joda, er nok til å leve med :)

Lillesol: "sexantrekk" ja - der har du meg ;) hehe! men sokkene sparker jeg meg ikke av, bare hvis jeg synes det blir varmt (det gjør jeg bevisst, selv om jeg sover).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...