Gå til innhold

Erfaring med Letrozol, Pos, og neg,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen med positive og negative erfaringer med Letrozol når man prøver å bli gravid :)?

Evt. hvor mange runder eller om det i det hele tatt fungerer.

Anonymkode: b1d98...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får eggløsning av det, men ikke blitt gravid. Prøvd 4 runder. Også får jeg voldsom hodepine.

Anonymkode: 939c2...8cd

Skrevet

Ble mer nedstemt, men ikke dramatisk og uholdbart.

Funket ikke på meg, men jeg har normal syklus fra før og hadde uoppdaget endometriose. 

Anonymkode: 2e87c...19c

Skrevet

Null bivirkninger. Prøvd det i inneværende syklus, men responderte dårlig på det, så ble sprøyter med Puregon for å oppnå ønsket størrelse på follikkel og Ovitrelle for å få eggløsning. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får eggløsning av det, men ikke blitt gravid. Prøvd 4 runder. Også får jeg voldsom hodepine.

Anonymkode: 939c2...8cd

Så kjedelig at det ikke klaffer og at du får hodepine 😕 Hørt at mange prøver mange ganger og at det til slutt klaffer :) men er så mye forskjellig.

Skrevet
52 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Null bivirkninger. Prøvd det i inneværende syklus, men responderte dårlig på det, så ble sprøyter med Puregon for å oppnå ønsket størrelse på follikkel og Ovitrelle for å få eggløsning. 

Så bra du skal prøve å få noe for å få follikkelene større og deretter få Ovitrelle. Jeg er på dpo 6 nå etter første syklus med letrozol, og merker jeg har mye mer sterkere smerter i lysken. Vet ikke om det er mensen som er på vei eller ikke 😕 Fikk positiv EL-test så er spent om det her fungerer

Skrevet

Jeg har ganske stabil syklus, men sliter med å bli gravid. Etter et besøk hos Hausken var konklusjonen at alt var greit bortsett fra en muskelknute. I stedet for ivf fikk jeg prøve Letrozol. Jeg ble dårlig av de. Sluttet etter to dager og to tabletter. Og hele syklusen ble forsinket og ustabil. Så jeg prøver ikke en gang til med det. Jeg har hatt forsinket mens tre ganger i hele mitt liv, og det var de to gangene jeg ble gravid (spontanabort), og denne ene gangen med Letrozol.

Anonymkode: 62c86...98e

Skrevet

Jeg håper du blir gravid 💜 Lykke til.

Anonymkode: 62c86...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...