AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Nå er hunden (2år) ytterst sjeldent hjemme alene 7 timer, men de få gangene så er han litt løs i magen. Jeg har på kamera slik at jeg ser og hører han hele dagen og han sover. Lager ingen lyd og jeg ser han sover. Så viser ingen tegn til stress. Han er vandt med å være hjemme alene i typ 2-3 timer hver dag, men noen få ganger blir det en arbeidsdag da. Det er kun den første bæsjen som er løs. De andre er vanlige. Kan dette være tegn på stress? Anonymkode: e5aa8...a2b
Tabris Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Så lenge han faktisk sover og slapper av når han er hjemme alene, så virker det lite trolig at det er stress. Jeg ville sett det an litt lenger for å se om et kan være et annet mønster. Hvor mange ganger har det hendt at han er hjemme alene og at da samtidig er løs i magen etterpå? Har det aldri skjedd at han er løs i magen i andre situasjoner? Får han noe når han er hjemme alene så lenge som han ikke får ellers?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 På 18.12.2018 den 20.16, Tabris skrev: Så lenge han faktisk sover og slapper av når han er hjemme alene, så virker det lite trolig at det er stress. Jeg ville sett det an litt lenger for å se om et kan være et annet mønster. Hvor mange ganger har det hendt at han er hjemme alene og at da samtidig er løs i magen etterpå? Har det aldri skjedd at han er løs i magen i andre situasjoner? Får han noe når han er hjemme alene så lenge som han ikke får ellers? Bekalger sent svar, helt glemt denne tråden 😅 hendt 3_4 ganger. Vi sluttet å gi ham noe nytt snop dagene før tilfelle det var snopet som gjorde det. Så denne gangen jeg beskriver over så hadde han ikke fått noe nytt eller noe snop. Anonymkode: e5aa8...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå