Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Skal begge få samme straff da? Jeg fikk ideen etter metoo-debatten da jeg så to kvinner trakassere hverandre seksuelt i en krangel.
Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, Hentacruel skrev: Voldtektsmenn må i fengsel. Duh...og voldtektskvinner. Men om begge partene angret på sexen etterpå?
Hentacruel Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, lidodo said: Duh...og voldtektskvinner. Men om begge partene angret på sexen etterpå? Har man voldtatt så må man ta straffen sin sånn er det bare.
Pillow of Dragon Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 Jeg forstår ikke. Hvem må straffes for å angre sex? 13
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Å herregud, velger folk å misforstå eller gjør du deg teit med vilje? Men manglende samtykke eller uten mulighet til samtykke Ts er godt eksempel på personer som berre burde holde seg langt unna andre mennesker sida du mangler forståelse for begrep som samtykke og overstadig beruset.🙄 Anonymkode: 37ba0...a4f 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, velger folk å misforstå eller gjør du deg teit med vilje? Men manglende samtykke eller uten mulighet til samtykke Ts er godt eksempel på personer som berre burde holde seg langt unna andre mennesker sida du mangler forståelse for begrep som samtykke og overstadig beruset.🙄 Anonymkode: 37ba0...a4f Rettelse: angring utgjør ikkje voldtekten men manglende samtykke eller uten mulighet til å samtykke.. Anonymkode: 37ba0...a4f 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 Ingen som anmelder fordi de angrer. Det finnes noen veldig få mennesker som har diverse problemer som kan gjøre at de anmelder. Men en normal, frisk nordmann anmelder ikke grunnet anger, så dette er ikke en reell problemstilling Om begge har problemer og anmelder hverandre, vil det ende med at det ikke kan bevises at noen voldtok, og saken vil forsvinne ut av verden. Det er allerede vanskelig å få noen dømt der det har skjedd voldtekt, selv når det har vært annen vold involvert, så dette er fortsatt en ikke-sak Anonymkode: 5ebcd...d04 3
Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 Har full forståelse for samtykke og overstadig beruselse. Jeg spør, dersom BEGGE var overstadig beruset og angret. Har begge voldtatt hverandre da? Har aldri sex i beruset tilstand jeg
Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rettelse: angring utgjør ikkje voldtekten men manglende samtykke eller uten mulighet til å samtykke.. Anonymkode: 37ba0...a4f Så, tilbake til spørsmålet. Om begge ikke hadde mulighet til å samtykke, hva da?
The Kitten Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 Å angre er ikke det samme som å ha blitt voldtatt. 3
Zanzibar3 Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, lidodo skrev: Har full forståelse for samtykke og overstadig beruselse. Jeg spør, dersom BEGGE var overstadig beruset og angret. Har begge voldtatt hverandre da? Har aldri sex i beruset tilstand jeg Nei det virker det ikke som du har. Med overstadig beruset regner jeg med du mener ute avstand til å gi samtykke. To mennesker som er så overstadig berusa at de er ute av stand til å gi samtykke klarer ikke ha sex. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #13 Skrevet 18. desember 2018 20 minutter siden, lidodo skrev: Skal begge få samme straff da? Jeg fikk ideen etter metoo-debatten da jeg så to kvinner trakassere hverandre seksuelt i en krangel. Da synes jeg begge skal sitte i fengsel på livstid. I samme celle. Anonymkode: 8a17a...5a9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. desember 2018 #14 Skrevet 18. desember 2018 Da får de bare leve med det, alle gjør ting de angrer på. Å kalle det voldtekt er respektløst, ovenfor voldtektsofre.
Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #15 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Å kalle det voldtekt er respektløst, ovenfor voldtektsofre. Ikke jeg som gjør det, regjeringer gjør det.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #16 Skrevet 18. desember 2018 I slike tilfeller er der ALLTID mannen som skal ta ansvar, og vurdere om kvinnen er for full eller ikke. Man hører jo aldri at kvinnen skal ta ansvar for seg selv, kanskje ikke drikke fullt så mye, og vurdere dette selv. Eller enda verre: At kvinnen skal ta ansvar for at mannen ikke er alt for full, og egentlig ikke ønsker samleie... Anonymkode: e56a1...b01
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. desember 2018 #17 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, lidodo skrev: Ikke jeg som gjør det, regjeringer gjør det. Sa ikke at du gjorde det
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #18 Skrevet 18. desember 2018 5 minutter siden, lidodo said: Så, tilbake til spørsmålet. Om begge ikke hadde mulighet til å samtykke, hva da? Det skjer ingenting. Bokstavlig talt da de begge vil ligge snøvlende på gulvet ute av stand til å kravle oppå hverandre Anonymkode: 5ebcd...d04 6
Gjest lidodo Skrevet 18. desember 2018 #19 Skrevet 18. desember 2018 (endret) 7 minutter siden, Zanzibar3 skrev: To mennesker som er så overstadig berusa at de er ute av stand til å gi samtykke klarer ikke ha sex. Og det er et vitenskaplig (og juridisk) faktum og ikke bare synsing? Jeg synes jeg stiller et relevant spørsmål her. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I slike tilfeller er der ALLTID mannen som skal ta ansvar, og vurdere om kvinnen er for full eller ikke. . Anonymkode: e56a1...b01 wow! Hvorfor det? Endret 18. desember 2018 av lidodo
Zanzibar3 Skrevet 18. desember 2018 #20 Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, lidodo skrev: Og det er et vitenskaplig (og juridisk) faktum og ikke bare synsing? Jeg synes jeg stiller et relevant spørsmål her. wow! Hvorfor det? Det her blir for dumt. Hvis du er ute avstand til å gi samtykke, er du ute av stand til å aktivt delta i en aktivitet. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå