Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva har du på lista di som du ikke har fått ennå? Av oppnåelige gaveønsker. 

Jeg har ett par ting jeg har ønsket meg lenge. Har nå kjøpt det selv, men skulle gjerne fått det før. 

En er sånn skjermbeskytter til mobilen. Synes det er vemmelig med folk som stirrer på skjermen, og som virkelig følger med på det jeg ser på, som en nyhetssending eller TV-serie. 

229kr på komplett.no

https://www.komplett.no/product/900632/mobil/mobiltelefon-tilbehoer/skjermbeskyttelse-mobil/3m-privacy-filter-smartphone

Og en sånn liten dampmaskin til klær når jeg er ute å reiser. Var så lei av å ikke ha strøkene klær på ferie, gidder ikke dra frem strykejernet da to små barn tasser omkring. 

Kr 399 på kampanje nå

https://m.clasohlson.com/no/Philips-GC300-20-Steam-%26-Go-håndholdt-tøydamper/44-9000?gclid=CjwKCAiA0uLgBRABEiwAecFnk1pDckYG1UY6R8PmHd-1QefGmCdmKebTNfiB188bnO1sgOV9v9YSDhoCoWsQAvD_BwE

Denne var så bra at jeg kjøpte den i gulvstående utgave også. 

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg hus til jul :P

• Liker 1
Skrevet

Vi har en juletradisjon hos oss. Min mor pleier alltid få en delfiakake av min tante. Min mor liker ikke delfiakake, og gir den videre til nabokona før jeg rekker å fortelle at det er min favorittkake. Både mor og tante er like overrasket hver jul: Liker DU delfiakake?? Det må vi jamen huske på neste jul! Dette har pågått i ca 20 år, ingen delfiakake enda. Må snart lære meg å bake en selv. 😄

Anonymkode: a1656...1ed

• Liker 11
Skrevet

Kjæreste😢

Anonymkode: 5e6cc...f15

Skrevet

Matlagingskurs! 

I stedet får jeg alltid en eller annen gryte, stekepanne eller noe annet til kjøkkenet. Greit å ha utstyret, men jeg kunne gjerne ønsket meg å blitt mindre kjedelig i matlagingen - og samtidig fått en hyggelig opplevelse utav det hele. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en juletradisjon hos oss. Min mor pleier alltid få en delfiakake av min tante. Min mor liker ikke delfiakake, og gir den videre til nabokona før jeg rekker å fortelle at det er min favorittkake. Både mor og tante er like overrasket hver jul: Liker DU delfiakake?? Det må vi jamen huske på neste jul! Dette har pågått i ca 20 år, ingen delfiakake enda. Må snart lære meg å bake en selv. 😄

Anonymkode: a1656...1ed

Dette er det mest fantastiske, julete jeg har lest denne uka. 😂

• Liker 2
Skrevet

Bøker! Jeg ønsker meg bøker hvert år både til bursdag og jul. Får aldri ei eneste bok, så kjøper selv. 

Anonymkode: f9b4b...fcc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...