AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Er singel og venneløs, i fjor lå jeg alene i mørket på nyttår og jeg klarer ikke det i år også. Spiser middag hos mine foreldre som inviterer sine venner i tillegg, så det er helt ok, men kunne tenke meg å gjøre noe fornuftig etterpå. Bor på et ordinært tettsted, lurer på om det er noen type plasser som trenger frivillige eller noe på denne dagen? Andre tips om koselige ting jeg kan gjøre for meg selv mottas også med stor takk. Anonymkode: 12e14...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Bra initiativ! Det er litt vanskelig å svare på dette ettersom jeg ikke vet hvor du bor, men du kan jo sjekke ut om Røde Kors eller Blå Kors arrangerer noe? Enten for rusmisbrukere, asylsøkere eller lignende. Jeg vil jo tro at det finnes arrangementer man kan være frivillig på Anonymkode: 16bc1...c0b 1
borifrankrike Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Trist å høre at du er venneløs vil gjerne være vennen din, jeg, men bor dessverre veldig langt unna (bor i utlandet).
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Hvor bor du? Legg ut noe på Jodel og spør om det er noen andre venneløse jenter eller som ikke har noen å være med. Inspirert av https://tv.nrk.no/serie/innafor/2018/MDDP12100418 ensomhet episoden Hun fikk mange nye venner av den, da hun selv var ensom da hun var ny i Oslo og kjedet seg en kveld. Anonymkode: 49f1b...f28
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Frivilligsentralen i kommunen har helt sikkert et arrangement som det trengs flere hjelpende hender til. Mulig de også kan finne noen som trenger besøk? Anonymkode: 57af3...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå