AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Hei! Hvor sent kan man egentlig få positiv test? Skulle hatt mensen for 3 dager siden, er kvalm, svimmel og sliten - men blendahvit test. Mensen kan såklart bare være forsinket, men er det noen som har opplevd å få positiv test først flere dager etter ikm? Anonymkode: 123db...8be
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Hei:) Jeg har alltid fått positiv test flere dager etter IKM. Hadde symptomer, men stolte på testen. Mensen kom ikke, og tok en test som ble positiv. Dette har skjedd med begge mine graviditeter. Svaret er at ofte så er eggløsningen senere i syklusen, da man som regel får mens 14 dager etter eggløsning. Vet du når eksakt eggløsningen var, og har du regelmessig mens? Anonymkode: 54df5...c91
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Jeg har alltid fått positiv test flere dager etter IKM. Hadde symptomer, men stolte på testen. Mensen kom ikke, og tok en test som ble positiv. Dette har skjedd med begge mine graviditeter. Svaret er at ofte så er eggløsningen senere i syklusen, da man som regel får mens 14 dager etter eggløsning. Vet du når eksakt eggløsningen var, og har du regelmessig mens? Anonymkode: 54df5...c91 Takk for svar! 🙂 Tok ikke eggløsningstester, men hadde veldig tydelig eggløsningsslim. Har tatt utgangspunkt i dette, og "regnet" meg fram til at mensen skulle sånn sett kommet "senest" tre dager siden. Men har som sagt ikke testet og vet ikke eksakt - så dersom det faktisk ikke ble eggløsning av det så kan det jo være snakk om forsinket mens. Men har ikke hatt slim etter dette. Mensen har vært regelmessig etter minipilleslutt i juli med unntak av at den kom litt tidligere første måned etter slutt. 🙂 Må sikkert bare smøre meg med tålmodighet og vente på TR, men det kan jo i teorien være en sjans da, selv om jeg tror jeg har passert IKM. 🤔😇 Anonymkode: 123db...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå