Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Sjekk hvem som har snoket i skattelistene dine. Sjekk om naboen er nyskjerrig! http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okono...ticle188567.ece
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 huff dere ødelegger moroa - må ikke avsløre så tidlig
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 moderator - kan du slette avsløringspostene?
Gjest manic Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 De fleste er vel klar over hvilken dato det er nå. Det er snart kveld og moroa er over
Dagoberta Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Fikk den der av ei venninne tidligere idag, gikk rett på
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Skulle ønske det ikke var en aprilsnarr jeg,...
Usikker Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Skulle ønske det ikke var en aprilsnarr jeg' date='...[/quote'] Helt enig med deg. Denne åpenheten om inntekt og skatt er så dum.......... Den har jo eksistert i årevis da. Husker at far kjøpte denne boka og heiv den på peisen med en gang. Han kjøpte denne for å støtte idrettslaget som solgte den. Også så mange som ikke leser denne boka "riktig"......... det skjuler seg veldig mye bak tallene som vi ikke vet. Fy fader hvor mye dritt som oppstår i kjølevannet av en slik opplysning. *skrekk og gru* Og hva skal det egentlig være godt for? Hva har jeg med hva min nabo tjener, og hvor stor eller liten formue vedkommende har? Jeg håper at det blir slutt på denne ordningen så fort som f***
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Også så mange som ikke leser denne boka "riktig"......... det skjuler seg veldig mye bak tallene som vi ikke vet. Ja,... men altfor mange tar det for "god fisk". Fy fader hvor mye dritt som oppstår i kjølevannet av en slik opplysning. *skrekk og gru* Jeg kjenner faktisk noen som tar en "Benedicte og Oscar" (fra Hotel Cæsar) for å fiske til seg mest mulig arv (fordi de fant ut av skattelistene at en av gamlingene har penger på bok).................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå