AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Vil gjerne understreke at jeg ikke har angst og er heller ikke redd for folk. Jeg er bare av den sære typen som liker og foretrekker å være alene. Hva kan være grunnen til det og flere som har det sånn? Jeg blir lei av å være sammen med andre, også i korte perioder. Vil også understreke at jeg er introvert. Men flere årsaker til at man foretrekker å være alene? Hadde vært morsomt å vite. Anonymkode: 71bd1...e02
Trulteskogen Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Kanskje du har vokst opp i en familie hvor folk ikke har vært spesielt hyggelige å være rundt? Kritiske, invaderende foreldre? Søsken som alltid skal pirke på deg og komme med negative kommentarer? Mye mas, støy og leven?
Trulteskogen Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 Hvor det ikke var rom for å være seg selv, folk snakket til men ikke med hverandre, folk hadde nok med sitt, det gav deg ikke mye på et emosjonelt plan å være sammen med familien din? Slike faktorer kan nok spille inn for mange mht introversjon i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, Trulteskogen skrev: Kanskje du har vokst opp i en familie hvor folk ikke har vært spesielt hyggelige å være rundt? Kritiske, invaderende foreldre? Søsken som alltid skal pirke på deg og komme med negative kommentarer? Mye mas, støy og leven? Nei, familien har ingen skyld i dette De er elskverdige og har alltid vært der for meg og er og blir støttende. Det er også de jeg vender meg til når det er noe. Så de skal IKKE ha skylda for dette. Jeg liker å være sammen med dem. Anonymkode: 71bd1...e02
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 Det hender. Hvis det er mye folk, at de står for nærme på eller lydnivået blir for høyt, så får jeg den følelsen. Køer nå i julestria feks er ren tortur. De puster deg jo fader meg ned i nakken og trenger seg på fra alle kanter. Konserter osv er utelukkende så lenge jeg ikke har egen sitteplass. Anonymkode: 27442...556
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hender. Hvis det er mye folk, at de står for nærme på eller lydnivået blir for høyt, så får jeg den følelsen. Køer nå i julestria feks er ren tortur. De puster deg jo fader meg ned i nakken og trenger seg på fra alle kanter. Konserter osv er utelukkende så lenge jeg ikke har egen sitteplass. Anonymkode: 27442...556 Huff. Det kan ikke være greit. Så føler med deg. Har ikke sånn type klaustrofobi. Men har bare ikke sansen for å bli kjent og "skravle" med andre folk for har ikke spesielt mye å "skravle" om. Da foretrekker jeg heller å være alene med hobbyene mine. Jeg er ikke den som orker å snakke hele tiden og heller foretrekke å være anonym, leve i skyggen på en måte. Anonymkode: 71bd1...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå