AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Jeg skulle vært på jobbintervju i morgen , men ligger med kraftig influensa. Jeg ringte og spurte om det var en mulighet for å ta det en av de første dagene på nyåret , men i stedet for å få ny dato så sa sjefen at hun skulle kontakte meg. Er det et godt eller dårlig ? Anonymkode: c674d...94b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Vel jeg ville ikke tolket det videre positivt. Har sittet på andre siden av bordet og skulle ansette mennesker hvor dette har skjedd. Jeg har da sagt det samme til den som ringte og hadde søkt på jobben. Det vi da gjorde var at vi hadde intervjuer med de andre som også var innkalt til intervju, og vurderte da om vi ønsket/hadde behov for og gjennomføre intervjuet med den personen som ikke kunne grunnet sykdom. Anonymkode: 68593...4f1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel jeg ville ikke tolket det videre positivt. Har sittet på andre siden av bordet og skulle ansette mennesker hvor dette har skjedd. Jeg har da sagt det samme til den som ringte og hadde søkt på jobben. Det vi da gjorde var at vi hadde intervjuer med de andre som også var innkalt til intervju, og vurderte da om vi ønsket/hadde behov for og gjennomføre intervjuet med den personen som ikke kunne grunnet sykdom. Anonymkode: 68593...4f1 Har det noe å si om man er den eneste som er innkalt og at de syns cv var imponerende ? Det var jeg som oppsøkte de og de har ikke lyst ut noen stilling , men de var som sagt imponert over cvn min. Det passet veldig dårlig å bli syk nå😥 Anonymkode: c674d...94b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Hvor syk er du? Er det 40 i feber og oppkast, eller litt snørr og hoste? Jeg ble innkalt til intervju etter en nattevakt, hvor jeg attpåtil ble syk, og lurte på om det var mulig å flytte tidspunktet. Det var ikke mulig. Fordi jeg veldig gjerne ville ha jobben møtte jeg til intervju, beklaget formen, og gjennomførte intervjuet. Jeg fikk jobben, og fikk god omtale fordi jeg kom selv om jeg var syk og ikke helt våken, fordi det viste hvor motivert jeg var. Et intervju varer ikke veldig lenge. Om du ikke er virkelig dårlig tåler du en times prat. Anonymkode: 25d28...938
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor syk er du? Er det 40 i feber og oppkast, eller litt snørr og hoste? Jeg ble innkalt til intervju etter en nattevakt, hvor jeg attpåtil ble syk, og lurte på om det var mulig å flytte tidspunktet. Det var ikke mulig. Fordi jeg veldig gjerne ville ha jobben møtte jeg til intervju, beklaget formen, og gjennomførte intervjuet. Jeg fikk jobben, og fikk god omtale fordi jeg kom selv om jeg var syk og ikke helt våken, fordi det viste hvor motivert jeg var. Et intervju varer ikke veldig lenge. Om du ikke er virkelig dårlig tåler du en times prat. Anonymkode: 25d28...938 Har høy feber, brekninger og hyppig hoste. Er kanskje verdt å nevne at jeg skal gjøre en prøvjobb på modell i en skjønnhetssalong for å vise hva jeg kan. Dette er en behandling som tar noen timer og den er vanskelig å utføre med hoste og brekninger. Jeg hadde fint klart å gjennomføre med feber og muskelverk Anonymkode: c674d...94b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå