Gå til innhold

Hva betaler du i dødsfallforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har nettopp tegnet oss gjensidig dødsfallforsikring (pluss innbo og reise). Disse kom på 481,- og 408,- kroner. Jeg tenkte jeg skal legge alle våre forsikringer på anbud etterhvert. Men hva betaler folk? Hvor gamle er dere? 

Vi er 36 og 41 år. Forsikringen betaler ut 2 millioner om en av oss dør. Det skal dekke huslånet. Vi er begge kronikere. 

Anonymkode: 4e7d9...145

Skrevet

Vi betaler 171,- og 174,- pr måned. Forsikret for 2 mill. 26 og 27 år.

Anonymkode: 6c122...e5b

Skrevet

600 i året. Gir 4 mill ved bortfall. Gjensidige med Tekna-rabatt.

Skrevet

Ingen vits i å sjekke hva andre betaler i forsikring. Prisen handler om helsevurderinger, område, alder, medlemskap i foreninger og dekning.

• Liker 2
Skrevet

Dekning: 2,325 mill

Pris: 586,- i året

Skrevet
Akkurat nå, TMB skrev:

Dekning: 2,325 mill

Pris: 586,- i året

I året? Hvor gammel er du da? 

Skrevet
På 18.12.2018 den 19.06, addict skrev:

Ingen vits i å sjekke hva andre betaler i forsikring. Prisen handler om helsevurderinger, område, alder, medlemskap i foreninger og dekning.

Det er jeg klar over. For meg er det vits - jeg er ute etter å høre om forskjellene. For at jeg er nysgjerrig. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg klar over. For meg er det vits - jeg er ute etter å høre om forskjellene. For at jeg er nysgjerrig. 

Så lenge du er klar over det så er det jo ikke et problem 😊

Skrevet (endret)
På 20.12.2018 den 13.38, AnonymBruker skrev:

I året? Hvor gammel er du da? 

Ja, i året. 49 kroner i måneden.

Jeg er 26.

Skjermbilde.thumb.JPG.5a382df426ebbe20e9f1f7c23f60a68c.JPG

Endret av TMB
Skrevet
På 18.12.2018 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har nettopp tegnet oss gjensidig dødsfallforsikring (pluss innbo og reise). Disse kom på 481,- og 408,- kroner. Jeg tenkte jeg skal legge alle våre forsikringer på anbud etterhvert. Men hva betaler folk? Hvor gamle er dere? 

Vi er 36 og 41 år. Forsikringen betaler ut 2 millioner om en av oss dør. Det skal dekke huslånet. Vi er begge kronikere. 

Hva er en kroniker?:klo:

Anonymkode: 60bb7...8a3

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en kroniker?:klo:

Anonymkode: 60bb7...8a3

En som aldri blir frisk. 

• Liker 1
Skrevet
På 18.12.2018 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Kan jeg være så frekk å spør hva dere feiler, har hatt mye rart selv de siste årene og har på en måte lagt vekk tanken på en slik forsikring for det vil kanskje bli for mye.

Anonymkode: cf9a3...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...