AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Hei! Tar denne anonym😬 Jeg og kjæresten har vært sammen 3 år. Vi har av ulike årsaker ikke hatt sex siden mars. Det har jeg tenkt å gjøre noe med nå. (har ikke turt å prøve meg før, men jeg kan ikke sitte å se på at forholdet mitt ryker, så nå er det på høy tid å ta tak i det.) Det jeg har lurt litt på er hvordan jeg skal begynne. Har tenkt litt på kose litt og gi han en blowjob. Er det too much etter så lang tørketid? Hva ville dere gjort? Takknemlig for gode råd💞 Anonymkode: d516a...449
Master1 Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Kle deg forførende og gi han det du vil....
Sillyline Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 Du kan jo også snakke om det, kanskje? Hva han tenker om saken?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Det er bare det at han tenner ikke så veldig på "kropp". Han tenner mer på personlighet hvis du skjønner.. Anonymkode: d516a...449 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 Han er ikke så gla i å prate om det.. Veldig sensitivt for ham. Ts Anonymkode: d516a...449
Master1 Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare det at han tenner ikke så veldig på "kropp". Han tenner mer på personlighet hvis du skjønner.. Anonymkode: d516a...449 Snakking er en lur ting .... som alle par burde gjøre mye mye mer av.... 2
Kitcat Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 Jeg tenker at årsaken til hvorfor dere ikke har hatt sex siden mars har veldig stor betydning for hvordan du skal gripe dette an. Derfor er det umulig å gi relevante råd. 6
Master1 Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 Åpenhet ærlighet tillit og såpass stor takhøyde at en kan snakke om alt er et must for meg ..... selv sex ... er jo ikke tabu det har vel hvert bedrevet siden tidenes morgen Snakk sammen
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 Årsaken til det er vel litt manglende lyst fra han en periode og så gikk alt i stå. Så ble han syk og fikk en kronisk diagnose. Han er superklar for å ta opp tråden, men jeg tror begge er litt redde og sårbare. Vi snakker jo om det og at vi begge vil det skal.funke..bare litt vanskelig å ta det første steget.. Anonymkode: d516a...449 2
Master1 Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 ikke overtenk det da kan det bli kleint.... gjør det .... 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 Begynn med å gjøre den litt våt. Slikking. Fortsett litt forsiktig. Kos deg deg er veldig viktig, smil og vis du liker det. Se han i øyene av og til når du suger hann. Bruk litt tunga, Gjør ting avslappet og spør om han liker det. Om han vil mer gjerne.. Vis du vil vite når han kommer, så si at du ønsker å vite det. Vis du vil at han skal bruke handa litt samtidig så si at det er greit, om du vil kose deg med den helt selv så si det. Om du skal bruke hånda samtidig, spør hva han vil. Når han kommer kan du med fordel vær mer hardhendt, rett etter og i noen minutter, må du være ganske ganske forsiktig, suging er fint også rett etterpå men nesten ikkebevegelse er å foretrekke. Overaskelse er normalt positivt. Velger du å ta satsen i munnen, er nok det bonus, men ikke alle menn synes det er topp. Liker kysset etterpå, men det er der ikke alle som liker. En neste gang så kan du velge og styre litt mer selv litt variasjon er bra pirring generelt er bra. Anonymkode: 58710...4d3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynn med å gjøre den litt våt. Slikking. Fortsett litt forsiktig. Kos deg deg er veldig viktig, smil og vis du liker det. Se han i øyene av og til når du suger hann. Bruk litt tunga, Gjør ting avslappet og spør om han liker det. Om han vil mer gjerne.. Vis du vil vite når han kommer, så si at du ønsker å vite det. Vis du vil at han skal bruke handa litt samtidig så si at det er greit, om du vil kose deg med den helt selv så si det. Om du skal bruke hånda samtidig, spør hva han vil. Når han kommer kan du med fordel vær mer hardhendt, rett etter og i noen minutter, må du være ganske ganske forsiktig, suging er fint også rett etterpå men nesten ikkebevegelse er å foretrekke. Overaskelse er normalt positivt. Velger du å ta satsen i munnen, er nok det bonus, men ikke alle menn synes det er topp. Liker kysset etterpå, men det er der ikke alle som liker. En neste gang så kan du velge og styre litt mer selv litt variasjon er bra pirring generelt er bra. Anonymkode: 58710...4d3 Du tar helt av og svarer ikke på spørsmålet. Anonymkode: bdd9d...100 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #13 Skrevet 18. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Årsaken til det er vel litt manglende lyst fra han en periode og så gikk alt i stå. Så ble han syk og fikk en kronisk diagnose. Han er superklar for å ta opp tråden, men jeg tror begge er litt redde og sårbare. Vi snakker jo om det og at vi begge vil det skal.funke..bare litt vanskelig å ta det første steget.. Anonymkode: d516a...449 Bare begynn å kose vel, så skjer det nok naturlig så lenge begge er klare. Anonymkode: bdd9d...100 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #14 Skrevet 18. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på kose litt og gi han en blowjob. Er det too much etter så lang tørketid? En blowjob er aldri feil! Anonymkode: 3ef94...a81 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #15 Skrevet 18. desember 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Årsaken til det er vel litt manglende lyst fra han en periode og så gikk alt i stå. Så ble han syk og fikk en kronisk diagnose. Han er superklar for å ta opp tråden, men jeg tror begge er litt redde og sårbare. Vi snakker jo om det og at vi begge vil det skal.funke..bare litt vanskelig å ta det første steget.. Anonymkode: d516a...449 Levende lys på nattbordet, rolig musikk, en lang massasje fra topp til tå. Be han legge seg på ryggen etter at du har massert han en stund også ser du hvordan situasjonen utarter seg. Anonymkode: 18964...b86
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #16 Skrevet 18. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Levende lys på nattbordet, rolig musikk, en lang massasje fra topp til tå. Be han legge seg på ryggen etter at du har massert han en stund også ser du hvordan situasjonen utarter seg. Anonymkode: 18964...b86 Hva hvis han ikke klarer å få tenning? Anonymkode: d24ae...c03
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #17 Skrevet 18. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hvis han ikke klarer å få tenning? Anonymkode: d24ae...c03 Da kan dere ikke ha sex? Poenget er bare å skape en avslappet atmosfære så kanskje lystene melder seg. Anonymkode: 18964...b86 2
Gjeddde Skrevet 18. desember 2018 #18 Skrevet 18. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tar denne anonym😬 Jeg og kjæresten har vært sammen 3 år. Vi har av ulike årsaker ikke hatt sex siden mars. Det har jeg tenkt å gjøre noe med nå. (har ikke turt å prøve meg før, men jeg kan ikke sitte å se på at forholdet mitt ryker, så nå er det på høy tid å ta tak i det.) Det jeg har lurt litt på er hvordan jeg skal begynne. Har tenkt litt på kose litt og gi han en blowjob. Er det too much etter så lang tørketid? Hva ville dere gjort? Takknemlig for gode råd💞 Anonymkode: d516a...449 Gjør det, alle menn liker nok det 😊👍
Gjest fitteslikker Skrevet 18. desember 2018 #19 Skrevet 18. desember 2018 Er det slik å forstå, at problemet ikke er blowjob eller ikke, men det at sexlivet deres er i ferd med å gå rett i dass som er bekymringen din? Finn det ut! Stikkord: Lørdag kveld, stearinlys, litt romantisk musikk i bakgrunnen, en god flaske vin, litt småvarmt å bite i.... kort sagt legge opp til en god gammeldags kjærlighet aften! Virer ikke det, er det sannsynligvis «dødt». Er det det, noe som vil være forferdelig trist, avslutt det hele som gode venner. Til slutt: husk at verden ikke går under for det!
DeLorean Skrevet 19. desember 2018 #20 Skrevet 19. desember 2018 Blowjob er en sikker suksess. Kjør på! Jeg hadde digget det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå