AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Jeg er alene mamma og nyttårsaften sitter vi alltid alene. Venninner som har barn feirer med sine menn og vennepar av de igjen, foreldrene mine reiser bort med venner, venninner uten barn er på fest. Jeg faller liksom midt i mellom kategoriene. Jeg har aldri blitt invitert noe sted til de som skal feire med barn. Jeg bryr meg ikke så mye, men sønnen min begynner å bli stor og syntes det er kjedelig å feire bare med meg. Alle andre vennene hans treffes med foreldre og vennepar av foreldrene og deres barn. Føler så på det. Flere som sitter alene nyttårsaften? Og hva gjør dere Evt? Anonymkode: d3bf4...790
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alene mamma og nyttårsaften sitter vi alltid alene. Venninner som har barn feirer med sine menn og vennepar av de igjen, foreldrene mine reiser bort med venner, venninner uten barn er på fest. Jeg faller liksom midt i mellom kategoriene. Jeg har aldri blitt invitert noe sted til de som skal feire med barn. Jeg bryr meg ikke så mye, men sønnen min begynner å bli stor og syntes det er kjedelig å feire bare med meg. Alle andre vennene hans treffes med foreldre og vennepar av foreldrene og deres barn. Føler så på det. Flere som sitter alene nyttårsaften? Og hva gjør dere Evt? Anonymkode: d3bf4...790 I fjor ble vi sittende alene på julaften, men jeg er ikke alenemamma da. Da sendte jeg mld til min/hans familie at vi hadde veldig lyst på minst 1 gjest, og da kom det to 🤗 Har du ingen søsken å spørre? Eller noen du kan være så freidig å be deg selv til? Ofte er det å spørre verst, resten er bare hyggelig 💖 Anonymkode: d29f4...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå