AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Jeg har lurt på det og tenkt på det. Hva er egentlig normalt? Hvor ille kan man ha det og likevel være normal? Det er normalt å være lei seg, å være sliten og stresset. Men i hvor stor grad er det normalt å ha problemer uten at det kalles psykiske lidelser? Anonymkode: de47e...e0d
HalldirV2 Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt på det og tenkt på det. Hva er egentlig normalt? Hvor ille kan man ha det og likevel være normal? Det er normalt å være lei seg, å være sliten og stresset. Men i hvor stor grad er det normalt å ha problemer uten at det kalles psykiske lidelser? Anonymkode: de47e...e0d Jeg vil vel si når psyken legger føringer på hverdagen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 Hvorfor bruke ord som normal? Det er normalt å være psyk også - ikke uvanlig altså.. Dersom psyken din påvirker søvn, evnen til å styre økonomi, evnen til å jobbe i en vanlig jobb så er det definitivt et tegn på at man er mer syk en gjennomsnittet eller «normen» som kaller det. Anonymkode: 78247...452
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruke ord som normal? Det er normalt å være psyk også - ikke uvanlig altså.. Dersom psyken din påvirker søvn, evnen til å styre økonomi, evnen til å jobbe i en vanlig jobb så er det definitivt et tegn på at man er mer syk en gjennomsnittet eller «normen» som kaller det. Anonymkode: 78247...452 Fordi det stadig er mer fokus på at vi sykeliggjør for mye og at vi burde normalisere og skille på livsbelastninger og psykisk sykdom😊 Anonymkode: de47e...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå