Gå til innhold

Vanskelig situasjon på folkehøgskolen.. føler meg ikke inkludert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg går på folkehøgskole i år og stor trives. Jeg bor med 3 andre så vi er to og to på rom. Vi har det kjempefint sammen.. men det er ei på skolen som er kall det i vår gjeng som er med oss og der er kjempekoslig. Men jeg føler meg litt left out hvid man kan si det sånn.. jeg er litt kraftig og føler det ødelegger mye flr meg da alle er tynne... greie er også at de snakker om vekt... det er ikke relatert til meg i det hele tatt.. men føler det er litt sårende for det.. de mener jo ikke noe vondt med det, men vekt er et følsomt tema for meg. 

Greia er også at de snakker om å drikke og feste osv. Jeg er en sånn person som er redd for å invitere meg selv inn i samtaler som de har, redd for at jeg bare er til bry, for sånn som i dag snakket de om å drs til hverandre i juleferien for å feste.. jdg følte meg på en måte ikke invitert osv.. ja.. syns det er sårende...

Anonymkode: 589bf...fa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et nærere forhold til én av dem slik at du kan ta det opp? Dette må være utrolig tøft for deg. Har du prøvd å snakke med rådgiver på skolen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...