Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jai bli gaaaaaal!! :kjempesinna:

Har hatt på følelsen ei stund at det er noko gale med kjæresten min. Han er veldig overbeskyttande overfor mobilen sin og har generelt sett vore skikkelig rar.

Natt til torsdag sneik eg meg til å lese sms på tlf hans, mens han var på do. (Jada, veit eg er barnslig, men klarte ikkje la vere!)

Las berre 2 mld, og dei var frå ei venninde av han. (Som han forøvrig var ilag med for mange år sidan, og tilbringte veldig mykje tid ilag med i påska)

Den første var noko sånt: "Ja, no er eg heime i Bergen. Blabla. Savnar du meg allereide? Så koselig!"

Og den andre: "Eg tenker på deg ja. Vi får sjå ka som skjer"

Dvs: Han har både skrive at han savnar ho OG spurt om ho tenker på han. Og ka i alle dagar meinar ho med "Vi får sjå ka so skjer" for pokker?? :frustrert:

Eg syns ikkje det er normalt...

Før ho kom hit i påska skreiv ho og masse rare sms. Som at ho gledde seg til å kysse og klemme han, hadde lagt koseplanar for dei to, håpa eg ikkje hadde noko imot at ho klemma og kyssa på han, at ho gledde seg sånn til å sjå han osv.

Eg har konfrontert han med heile greia no, men han påstår at dei kun er vennar. Men eg føler meg veldig sikker på at det ikkje var meninga at eg skulle lese dei meldingane...

Igår stod her en bukett med roser + brev når eg kom heim. Han mente ikkje å gjere meg lei meg, kun meg han vil ha og bla bla....

Veit ikkje kva eg skal tru eg!!

Er eg heilt paranoid eller? Innspel takk!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Såklart er det noe mer på gang her, hvorfor ellers dekke over det?

Man melder ikke sånn med "rene" venninner.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

:o Dette er jo noe å reagere på!!

Man bli ofte blind i sitt eget liv, derfor se over det du har skrevet igjen. Det er ikke vanlige meldinger,..

Gjest Anonymous
Skrevet

Virket veldig mistenksomt spør du meg.. Er vel ikke sånn man melder med vanlige venninner :o Har de hatt kontakt før mens dere har vært sammen eller er det noe som har begynt nå?

Bor dere sammen? Tror jeg hadde tatt innersvingen på han jeg; kutt han umiddelbart ut, du fortjener ikke å bli holdt for narr på den måten!

Lykke til uansett :klem:

Skrevet

Dei har hatt kontakt i ny og ne dei 1,5åra vi har vore ilag. Men ikkje noko eg har reagert på. Kun vanlige sms og etpar tlf-samtaler. Og det er selfølgelig heilt greit. Dei har kjent kvarandre i snart 10 år, gikk på vdg ilag og var i samme gjeng.

Men viss det er noko med dei, kvifor prøvar han å overbevise meg om det motsatte? Roser, brev og prat? Viss det er ho han vil ha, så kunne jo han berre latt det her seile sin egen sjø og bli dumpa...?

:klø: :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men viss det er noko med dei, kvifor prøvar han å overbevise meg om det motsatte? Roser, brev og prat? Viss det er ho han vil ha, så kunne jo han berre latt det her seile sin egen sjø og bli dumpa...?

:klø:  :cry:

Fordi han kanskje ikke er helt sikker på hvem av dere han vil ha?

Skrevet

Vel, dette er jo ikke normalt i det hele tatt! Det er ikke tvil om at det ligger noe bak, og jeg ville definitivt tatt en prat med ham. Det skal mye til for at han (evt.) klarer å skygge over det, her lukter det jo utroskap lang vei...

Gjest Xavia
Skrevet
Vel, dette er jo ikke normalt i det hele tatt! Det er ikke tvil om at det ligger noe bak, og jeg ville definitivt tatt en prat med ham. Det skal mye til for at han (evt.) klarer å skygge over det, her lukter det jo utroskap lang vei...

Helt enig!

Det der høres IKKE ut som vanlige meldinger fra en ordinær venninde.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er alltid noe galt når mannfolka kjøper blomster for å si unnskyld!

Hvis du ber om pause i forholdet ender han garantert opp med eksen.

Eneste måte å redde situasjonen er å få typen din til å ville ha deg, f.eks ved å få han sjalu, til å tro at noen er interessert i deg.

Skrevet
Det er alltid noe galt når mannfolka kjøper blomster for å si unnskyld!

Hvis du ber om pause i forholdet ender han garantert opp med eksen.

Eneste måte å redde situasjonen er å få typen din til å ville ha deg, f.eks ved å få han sjalu, til å tro at noen er interessert i deg.

Er motstandard av å "ta pause", så det gjer eg ikkje uansett.

Dessuten har eg inga interesse av å gjere han sjalu heller. Vil han ikkje ha meg som eg er så er det faktisk hans tap :wink:

Men takk for svar!! :P

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ahdde tatt emg en skikkelig prat med han, og fortsatte han å gjemme unna mobil ol, da hadde jeg bedt han ryke og reise. Har han ingenting å skjule, behøver han heller ikke gjemme den.

Skrevet

Det er akkurat som om heile saken er ute av verden. Eg er ikkje så flink til å gnåle om ting og han latar som om ingenting har skjedd (sjølv om eg sov på sofaen igår og trua nesten med å slå opp.).

No har vi ete god biff og oppfører oss som om alt er bra. Jaja!!

:klø: Don`t know what to do!

Får vel berre sjå det litt an...

Skrevet

Typen din og "venninna" har definitivt noe på gang- beklager.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, her lukter det muffins lang vei.....

:klem:

Skrevet

Det er trist å si men det virker som det er noe på gang der. :-(

Håper alt ordner seg, Samantha. :klem: :trøste:

Skrevet

:cry: Var dei svara eg frykta ja!

Urgh, har heilt vondt i magen på heile greia...

Skrevet

Huff :(

Det høres desverre ut som det er noe på gang ja..

Har ikke så mye å si, men ville bare gi deg en stooor trøsteklem :trøste:

Det er så sårt når noen sårer deg.

Håper at mistankene mot samboeren din ikke stemmer da.

Det er vel viktig at dere får snakket godt ut om dette her, selv om det kanskje virker som om det er ute av verden.

Det er en sak som har lett for å komme opp senere hvis man ikke snakker seg ferdig i all fall..

Gjest Gjesta
Skrevet

Tja, det var mistenksomt da...jeg ville gått ut ifra at han har vært utro...

Skrevet
Eneste måte å redde situasjonen er å få typen din til å ville ha deg' date=' f.eks ved å få han sjalu, til å tro at noen er interessert i deg.[/quote']

Hvordan vet du at det er den ENESTE måten å "redde situasjonen på?" Redde ryktet sitt da antar jeg, og ikke forholdet.

Men, jeg synes så klart også dette høres veldig rart ut. At hun sender slike medlinger er en ting, det kan han på en måte ikke noe for. MEN han trenger ikke spille med, eller han burde sagt stopp med en eneste gang. Slik jeg ser det kommer du ikke utenom en skikkelig prat med han. Dere kan ikke gå og late som.

:trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når ex'en sier at hun har lagt koseplaner for de to, så sier vel det sitt? Regner med at hun vet om deg? Da burde vel koseplanene innbefattet deg hvis det ikke var noe muffins?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...