Gå til innhold

Sint dame beskylder meg for å være utro med mannen hennes på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har en sint Thaidame jeg ikke aner hvem er sendt meg sinte meldinger på gebrokken engelsk på messenger.

Hun anklager meg for å ødelegge familien hennes og snakker om at hun er med barna sine i thailand mens jeg ligger med det som da antagelig er ektemannen og faren til ungene.

Jeg måtte inn på profilen hennes for å se hvem mannen hennes er og jeg har aldri møtt han. Jeg aner ikke hvem han er. Vi er ikke fra samme sted heller og eneste relasjon vi har er at vi har èn felles fb venn. En kar jeg gikk i klasse med for mange år siden og ikke har snakket med siden typ 2006.

Jeg svarte først bare at "Sorry I don't even know who your husband is. You got the wrong girl". Hun fortsetter å sende meldinger og kjefter som jeg ikke svarer på og jeg hadde egentlig bare bestemt for å blokkere henne, men så tenker jeg at dèt kanskje bare fyrer oppunder henne?

Jeg synes jo det er litt kjipt at det sitter en familie i thailand og tror at jeg er dama som ødelegger familien deres liksom 🙄

Skal jeg bare gi faen å blokkere a? Sender jeg melding på mannen for å be han roe henne ned så ser jo ihvertfall det ille ut!

Anonymkode: f2c85...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt skjermbilder og sendt problemet videre til mannen hennes. Dette er ikke ditt drama.

Anonymkode: 3d69e...5c8

• Liker 7
Skrevet

Hvis mannen hennes er faktisk utro, så kaster hun bort tiden på å beskylde feil dame. Hun blir sikkert flau når hun innser at hun har tatt feil 🙄

Anonymkode: d53fd...a36

Skrevet

Jeg tror det er scam. Fått noe liknende på mail. Bare slett og ikke svar. 

• Liker 2
Skrevet

Hun kan ikke ha sendt feil da?

Anonymkode: b6162...3ad

Skrevet

Scam

Anonymkode: 5bbc7...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...