GÃ¥ til innhold

Julekort til barnehageansatte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skriver man? 

Ett kort til avdelingen, eller ett til hver av de faste ansatte? 

Gir man noe utenom kort, som en marsipangris for eksempel? 🤔

Anonymkode: bf80a...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt marsipan og sjokolade til de ansatte,samt et julekort

Anonymkode: 0d480...c97

Skrevet

Vi pleier å få konfekt fra noen foreldre 😋

trenger ikke stå mer enn god jul, om du vil skrive mer finnes det flere vers som er passende 😊

Anonymkode: e7f43...c3e

Skrevet

Jeg gir en boks med risboller og et kort med en julehilsen på til hver ansatt på avdelingen. 

Skrevet
15 minutter siden, Jadzia skrev:

Jeg gir en boks med risboller og et kort med en julehilsen på til hver ansatt på avdelingen. 

Har du virkelig tid til å lage risboller til alle ansatte på avdelingen før jul? 

Jeg har aldri gitt gave til de ansatte, det er ikke helt meg. Aner ikke om de andre foreldrene gir, og jeg synes det hadde vært kleint om jeg var en av bare få som ga noe. Det er like pinlig hvis alle gir unntatt meg, men det aner jeg jo ikke 🙈

Anonymkode: 909d8...49f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig tid til å lage risboller til alle ansatte på avdelingen før jul? 

Jeg har aldri gitt gave til de ansatte, det er ikke helt meg. Aner ikke om de andre foreldrene gir, og jeg synes det hadde vært kleint om jeg var en av bare få som ga noe. Det er like pinlig hvis alle gir unntatt meg, men det aner jeg jo ikke 🙈

Anonymkode: 909d8...49f

Det går jo på 20-25 minutter pluss tida det tar å pakke de og kjøle de ned. Synes bare det er koselig jeg. Gjør det når jeg likevel baker til oss selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...