PhilosopherSe7en Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 (endret) Tenker å ta oss en langhelg i slutten av mars, da enten til Berlin eller Budapest. Har aldri vært noen av stedene, så er veldig usikker på hvor vi bør bo. Er det noen som er kjent i disse byene og kan anbefale et fint hotel som er sentralt? Endret 17. desember 2018 av PhilosopherSe7en
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 Jeg pleier å se på Tripadvisor, når man ser hvor hotellene ligger ser man gjerne hva som er sentralt. Eller se på tbane-kart og bo i nærheten av en stasjon som har flere linjer som møtes, det er gjerne knutepunkt som gjør det enklere å reise rundt i byen. Jeg bodde rett vest for tbanestasjonen Kálvin tér i Budapest og syntes det var fint, kunne gå til flere steder i byen + ta tbanen enkelt og på det stoppet krysset 2 linjer. Det var ikke midt i sentrum da så sikkert masse andre steder man kan bo. Husker dette området som hyggelig, mye cafeer, utesteder osv: Anonymkode: fb621...815
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Jeg har blant annet bodd på Select hotel Berlin Checkpoint Charlie og var ganske fornøyd, det er et greit område for folk som ikke har vært der før. Ellers bruker jeg alltid tripadvisor både når jeg velger hotell og restauranter. I Berlin er kollektivtilbudet så godt at det ikke betyr veldig mye hvor hotellet ligger. Jeg vil anbefale å bestille hotell i Kreutzberg, Mitte, Charlottenburg, Neükölln, Wilmersdorf/Schöneberg(nær Berlin Zoo), i nærheten av Alexanderplatz eller i Friedrichshain. Anonymkode: fbf26...6de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå