Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Ja, vi ønsker sanger i bryllupet, men lurer på hvor mange som skal være fra oss.
Grooo Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Fra dere? Hm... Vi hadde ingen som var fra oss... Mannen min holdt tale, jeg sa ikke noe.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Vi skal ha èn sang fra oss til våre hjem. Vet at dette praktiseres veldig ulikt. Noen har med sang fra bruden til brudgommen og omvendt, fra brudeparet til søsken etc.
Catzy Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Det holder vel med en. Hvis han skal holde tale, så kan du lage sang. Mer enn det er kanskje litt voldsomt? Vi prøver å finne ut hvordan vi kan komme unna sanger i det hele tatt, i en litt sangglad familie... Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Hvis dere skal ha sanger så passer det vel kanskje med en velkommen sang fra dere?? Ellers så er det vel ikke noe krav om antall sanger fra brudeparet?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Vi har bygdesangen til stedet han er fra, og en sang som er forbundet til stedet jeg er fra... Er da nok det.
Bokalven Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Jeg synes det er helt opp til dere, jeg. Lag så mange dere ønsker, og ønsker dere ikke å lage, så synes jeg det er greit også.
linky Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 vi skal ha en velkommesang som er fra oss.. og jeg har laget en sang til ham.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Om vi begge holder tale, vil jo foreldre og søsken bli nevnt i den. Blir jo litt smør på flesk liksom. Men jeg lurte på om vi sammen skulle skrive en sang til mine tre barn. Tror de hadde satt pris på det, og følt at de også var med. Vi får se, har heldigvis noen mnd til å tenke
Kali- Skrevet 1. april 2005 #10 Skrevet 1. april 2005 Jeg har egentlig litt angst for de sangene, jeg... Men både min og B's familie er veeeeldig glade i å dikte sanger, så jeg slipper nok ikke unna... Men jeg tror nok jeg skal holde tale selv. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å skrive noen tale, tror jeg. Har lurt litt på om jeg skal skrive noen ord til B som blir lagt i sangheftet... Men det får vi se på... Det er jo over et år fram i tid Og jeg også syns du skal gjøre som du føler for selv. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva du ønsker, veit du. Ønsker du å skrive en sang eller ti, så gjør du det.
tommeline Skrevet 3. april 2005 #11 Skrevet 3. april 2005 Har vært i bryllup der det i sangheftet var sang til hjemmene og takk for maten/takk for at gjestene kom. og sang fra brud til brudgom. Det var det som var fra brudeparet. Så var det sanger fra foreldre, forlover etc. Går jo også an å spe på med ferdige sanger som man syns er fine hvis man vil ha mye synging under middagen. En annen lur ting med å ha en ekstra sang i reserver er at den kan brukes hvis ting på kjøkkenet tar lengre tid enn planlagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå