AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Jeg er alenemor til et barn på 7 år. Har veldig lyst å både finne meg en kjæreste, og å få flere barn, men det er ikke bare enkelt. I tillegg har barnet mitt veldig lyst på søsken, og har spurt meg rett ut om jeg ikke kan finne meg kjæreste slik at vi kan få barn.. Får jo så dårlig samvittighet for at han kanskje aldri får småsøsken. 😕 Skulle så gjerne gitt han en familie. Omtrent alle vennene hans har søsken og begge foreldrene boende sammen, og jeg vet at han føler seg annerledes. At det blir kjedelig å bare bo med mamma.. Føler de fleste alenemødre enten har to eller flere barn, er det flere som meg med kun et barn? Anonymkode: 2cb32...13c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alenemor til et barn på 7 år. Har veldig lyst å både finne meg en kjæreste, og å få flere barn, men det er ikke bare enkelt. I tillegg har barnet mitt veldig lyst på søsken, og har spurt meg rett ut om jeg ikke kan finne meg kjæreste slik at vi kan få barn.. Får jo så dårlig samvittighet for at han kanskje aldri får småsøsken. 😕 Skulle så gjerne gitt han en familie. Omtrent alle vennene hans har søsken og begge foreldrene boende sammen, og jeg vet at han føler seg annerledes. At det blir kjedelig å bare bo med mamma.. Føler de fleste alenemødre enten har to eller flere barn, er det flere som meg med kun et barn? Anonymkode: 2cb32...13c Er også alenemamma til ett barn på 7 år å har kun ett barn.Har kun barnefri annenhver å er ikke akkurat sånn at jeg går på mannejakt da,selv om jeg egentlig ønsker meg ett barn til. Anonymkode: 67cc4...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå