AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Jeg lurer på hva er sjansen får å få jobb når man sender åpen søknader til forskjellige firmaer hvor de ikke har utlyst stillinger på noen nettsider? Altså man sender vanlig personlig epost hvor du spør om du har mluighet til å ansette meg Anonymkode: 972dc...155
origin Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Mer effektivt å ringe rundt og spørre om å få komme på intervju? Min erfaring iallefall
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 På 17.12.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva er sjansen får å få jobb når man sender åpen søknader til forskjellige firmaer hvor de ikke har utlyst stillinger på noen nettsider? Altså man sender vanlig personlig epost hvor du spør om du har mluighet til å ansette meg Anonymkode: 972dc...155 Spørsmålet er besvart og har blitt besvart i nye tråder omtrent ukentlig gjennom lang tid. Ingen kan ansette noen i en stilling uten å ha norn stilling. Man oppretter ikke en stilling tilpasset en åpen søknad. Offentlig er man pålagt å lyse ut stillinger og ha fagforeningene med på laget ved nyansettelser. I det offentlige skal åpne søknader makuleres. Altså bortkastet arbeid for deg, og mye ekstra arbeid til ingen nytte for mottakerne. Og punktmarkeringen lar seg ikke fjerne. Anonymkode: f60a2...1f8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Jeg sendte en åpen søknad og fikk en deltidsjobb. Men dette var i et lite firma, jeg kjente flere som jobbet der fra før, og jeg visste at de vurderte å ansette noen før jeg sendte søknaden. Anonymkode: 6f8c5...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå