Gå til innhold

Singel og ekstrem overvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.12.2018 den 12.11, Anim92 skrev:

Det handler litt om hva man ser for seg som overvektig. Bmi bruker graderinger, overvekt, ekstrem overvekt, fedme, ekstrem fedme etc. 

Man trenger strengt tatt bare ha bittelitt ekstra på hoftene før veien til overvekt på bmi skalaen er kort..

Jeg tror ikke 2/3 er overvektig i følge BMI-skalaen. Men ca halvparten. Ikke alle er mye overvektige. Men langt flere lider av bukfedme. Mange har litt ekstra på mage og midje, selv om de ellers er slanke/tynne. Og dette er vanskelig å gjøre noe med, siden det handler om kroposfettets fordeling. Vanskelig å punktslanke seg. Er midjen for stor i forhold til hoften, går både hoften og midjen gjerne ned om man går ned i vekt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med de andre. Du bør helt klart ta tak i helsa di før du begynner med dating. At du bare klarer å gå korte strekninger pga vekta gjør jo ikke akkurat at det er så mye å finne på med en evnt partner.

Klin til!

Anonymkode: 120b0...6b2

Skrevet

Hvis du er så kraftig overvektig, at du sliter med å gå tur. Så ville jeg tatt en tur til legen, og bedt om hjelp. For det finnes hjelp der ute, skjønner og at det er veldig vanskelig å gå ned i vekt.

Anonymkode: edb8b...340

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...