AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Familien min har alltid vært veldig nære og jeg har tilbrakt veldig mye tid sammen med blant annet fetteren min som barn. Dermed har jeg også tilbrakt litt tid med kompiser av han. Jeg var hjemme hos tante en tur, hvor også fetteren min og en kompis av han som jeg ikke har sett på flere år var. Jeg forholdt meg mest til tante og snakket med henne, men etter dette besøket tok kompisen kontakt med meg og vi har skrevet meldinger frem og tilbake nærmest hver dag siden. Vi har en veldig vennskapelig og avslappet tone - og frem til nå har jeg ikke tolket det annerledes enn at han syns jeg virker som en ålreit person. Den siste tiden har jeg begynt å lure på om han kanskje har mer sansen for meg enn jeg var klar over. Han spør meg ofte hvordan jeg har det og hva jeg bedriver tiden min med - i tillegg til at han har gitt meg flere komplimenter. Vi kom inn på temaet selvtillit - noe som alltid har vært et vanskelig område for meg, og han avsluttet det hele med å fortelle meg at jeg er nydelig og at han håper at jeg vet det. Han har også foreslått å møtes og ta noen glass vin - og om det skjer er det første gang vi er på egenhånd uten fetteren min. Men spørsmålet mitt er: Er det vennskapelig eller er han interessert i meg? Jeg vet at det er vanskelig å kunne vite i og med at alle er forskjellige. Jeg skal møte han snart og jeg kommer til å gå ut ifra at det er vennskapelig, men jeg kjenner at det plager meg litt at jeg ikke vet hva han legger i det. Jeg er flink til å ta ting som det kommer, så sånn sett er ikke det noe problem - men muligheten for klein stemning er voldsomt stor om vi møtes og har to ulike oppfatninger av hva det er. Selvsagt trenger man ikke å definere alt heller.. men jeg tror dere skjønner tegninga? Anonymkode: 2546f...275
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 Hn er interessert Anonymkode: 297e8...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå