Gå til innhold

Dere som har tatt kosmetiske operasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det verdt det eller angrer dere? Evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg er så usikker på om jeg skal ta. 

Anonymkode: cb9bc...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt brystforstørrelse, ikke angret et sekund. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har fikset øyelokkene og fjernet en føflekk, aldri angret. 

Skrevet

Har tatt silikon 2 ganger, ikke angret! 

Hva vurderer du å gjøre? 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Merricat skrev:

De øvre eller bedre? Evt begge? :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nedre* 

Skrevet
6 minutter siden, Missfitness skrev:

Har tatt silikon 2 ganger, ikke angret! 

Hva vurderer du å gjøre? 

Må implantatene byttes ut ofte?

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må implantatene byttes ut ofte?

Nei, jeg tok ny operasjon fordi jeg fikk for små første gang.  

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øvre

Skrevet

Jeg har operert nesen, angrer ikke:-) 

Anonymkode: 46ec2...f05

• Liker 2
Skrevet

Hva med facelift, noen som har gjort det? 

Anonymkode: b9349...3f4

• Liker 1
Skrevet

Opererte puppene for ca 13 år siden, var kjempefornøyd i 5-6 år men siden da han de begynt å sige og ser nå bare rare ut, spes fra siden.  Har silikon under muskel, silikonen holder seg på plass men selve puppen min siger.  Skal operere de på nytt, må bare spare 30-40 000 først.

Anonymkode: 92f93...5d5

Skrevet

Silikon for 10år siden og angrer ikke. Betalte 25 000 tusen. Skal ikke ha innleggene for alltid, men vil ha de noen år til 😋 Fikk lagt inn 350 ml i hver pupp.

• Liker 1
Skrevet

Neseopersasjon angrer jeg på, siden det var bortkastede penger. Altså man ser ikke forskjell, og ikke en gang mine nærmeste venner hadde visst det med mindre jeg fortalte de om det den gang. Silikon angrer jeg enda mer på, alt for små innlegg og de er ikke noe pene. Det var de forsåvidt ikke før operasjonen heller, men fortsatt finere enn nå, de er asymmetriske og knøttsmå fortsatt. Vet ikke om jeg er uheldig eller om kirurgene i Norge bare er for konservative? Prøvd fillers i leppene uten hell også, 1 ml men selv min strenge mor så ikke at jeg hadde gjort noe. Så jeg har gitt opp å forbedre meg selv med penger..

Anonymkode: 0b06b...062

Skrevet
På 18.12.2018 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Neseopersasjon angrer jeg på, siden det var bortkastede penger. Altså man ser ikke forskjell, og ikke en gang mine nærmeste venner hadde visst det med mindre jeg fortalte de om det den gang. Silikon angrer jeg enda mer på, alt for små innlegg og de er ikke noe pene. Det var de forsåvidt ikke før operasjonen heller, men fortsatt finere enn nå, de er asymmetriske og knøttsmå fortsatt. Vet ikke om jeg er uheldig eller om kirurgene i Norge bare er for konservative? Prøvd fillers i leppene uten hell også, 1 ml men selv min strenge mor så ikke at jeg hadde gjort noe. Så jeg har gitt opp å forbedre meg selv med penger..

Hvor opererte du?

Skrevet
På 18.12.2018 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Hva med facelift, noen som har gjort det? 

Anonymkode: b9349...3f4

Jeg har gjort det. Aldri angret. Pluss at jeg har fettsugt hofter, dobbelthake og lovehandles. Tatt full bukplastikk og har i tillegg silikon. Har ikke andre på noe av det🙂

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor opererte du?

Nesa hos Bunæs, puppene på nobel clinic. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har silikon. Angrer ikke. Er utrolig fornøyd. 

• Liker 1
Skrevet
På 18.12.2018 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Så trist 😔 Hvilken str har du på protesene? Jeg har 330cc. 

Skrevet
På 17.12.2018 den 21.30, Merricat skrev:

Hva var galt med øyelokkene dine? Er der det det som kalles petosis, altså har du hatt øyelokk som gikk over mye av øynene siden du var i 20åra? Eller er det snakk om aldersrelaterte hengeøyelokk?

Anonymkode: 0be4d...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...