Gå til innhold

Hvordan takle eks som prøver å få meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slått opp med eksen for noen år siden, fikk jeg meg etterhvert ny kjæreste. Selv om det var lenge siden jeg slo opp med han, hadde han fortsatt følelser for meg og ble både sint og sjalu når jeg gikk inn i et nytt forhold. Han kuttet kontakten med meg.

Nå er jeg singel igjen, og han prøver å få meg tilbake. Noe jeg tydelig har gitt beskjed om at ikke kommer til å skje. (For hans egen del, så han skal gi opp å prøve så hardt).

Han prøver stadig å imponere meg, gir meg i overkant mange komplimenter og kjøper dyre gaver til meg. Han prøver også å vise at han er bedre på mange områder enn han var før. (På de områdene som var bakgrunnen til at jeg slo opp).

Han er en god venn som jeg ønsker å ha kontakt med, men det er vel kanskje ikke så lurt. Han sliter til tider sterkt psykisk, men han gir meg mye glede når vi tilbringer tid sammen. Men han blir dessverre veldig sjalu om jeg snakker om eller er med andre menn. På tross av det, ønsker jeg egentlig ikke å kutte kontakten for vi har et godt vennskap i bunn. Tips?

Anonymkode: fdec0...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kutte kontakten helt. Han gir seg jo ikke, og han tror åpenbart at vennskapet deres skal utvikle seg til noe mer. Dessverre er det beste å kutte all kontakt og eventuelt blokkere hvis han ikke respekterer at du ikke vil ha kontakt

Anonymkode: 64c39...756

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha slått opp med eksen for noen år siden, fikk jeg meg etterhvert ny kjæreste. Selv om det var lenge siden jeg slo opp med han, hadde han fortsatt følelser for meg og ble både sint og sjalu når jeg gikk inn i et nytt forhold. Han kuttet kontakten med meg.

Nå er jeg singel igjen, og han prøver å få meg tilbake. Noe jeg tydelig har gitt beskjed om at ikke kommer til å skje. (For hans egen del, så han skal gi opp å prøve så hardt).

Han prøver stadig å imponere meg, gir meg i overkant mange komplimenter og kjøper dyre gaver til meg. Han prøver også å vise at han er bedre på mange områder enn han var før. (På de områdene som var bakgrunnen til at jeg slo opp).

Han er en god venn som jeg ønsker å ha kontakt med, men det er vel kanskje ikke så lurt. Han sliter til tider sterkt psykisk, men han gir meg mye glede når vi tilbringer tid sammen. Men han blir dessverre veldig sjalu om jeg snakker om eller er med andre menn. På tross av det, ønsker jeg egentlig ikke å kutte kontakten for vi har et godt vennskap i bunn. Tips?

Anonymkode: fdec0...9bc

Bryt kontakten med ham. Er det virkelig så vanskelig å forstå? 

Du gir ham håp hver gang du tar i mot gaver og er sammen med ham, så forventer du at han skal akseptere at du snakker om eller er sammen med andre menn, når du vet det eneste han vil, er å være sammen med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...