AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Del Skrevet 17. desember 2018 Glemte å ta ut laurbærbladet når jeg malte suppen!!!! Er det krise? Gjestene kommer snart😕 Smakmessig smaker den ok. Anonymkode: 1b6a2...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. desember 2018 #2 Del Skrevet 17. desember 2018 Det er ikke farlig å spise. Hvis den smaker godt, er det bare å servere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2018 #3 Del Skrevet 17. desember 2018 Hva mener du med "malte suppen" ? Om eller at laurbærblad ble oppløst i suppen er ingen fare. Sånn eller slik setter det god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. desember 2018 #4 Del Skrevet 17. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å ta ut laurbærbladet når jeg malte suppen!!!! Er det krise? Gjestene kommer snart😕 Smakmessig smaker den ok. Anonymkode: 1b6a2...332 Null stress. Smak på suppa, server hvis den smaker godt. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #5 Del Skrevet 17. desember 2018 Du kan presse suppen med en sleiv gjennom en sil/ et dørslag om du har. All sympati, forresten - jeg har gjort det samme selv flere ganger, og stått og fisket opp små biter av laurbærblad! Det blir nok godt uansett, du får bare advare om eventuelle laurbærbladbiter. Anonymkode: 1dbf4...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #6 Del Skrevet 17. desember 2018 Så lenge det smaker godt så er det ikke krise 😛 Anonymkode: 09e8f...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Del Skrevet 18. desember 2018 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Hva mener du med "malte suppen" ? Om eller at laurbærblad ble oppløst i suppen er ingen fare. Sånn eller slik setter det god smak. Mente at jeg har gjort suppa til puré ... Tar vanligvis ut laurbærbladene men glemte det helt i dag. Suppa ble vellykket likevel - bare ble usikker på om man ble dårlig av å spise oppmalt laurblad siden jeg har alltid hørt at man skal ta det ut. Sikkert fordi det gir så kraftig smak... Takk for svar! Da kunne jeg servere suppa med god samvittighet😊 Anonymkode: 1b6a2...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå