Gå til innhold

Hvor mye kostet din siste mobil og din siste PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kostet de og hvor lenge regner du med å ha dem?

💻

Anonymkode: ed6ae...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PC: ca 25 000, mobil ca 6000. Mobil har vel ett år igjen, PC regner jeg mellom 3-4 år. Javnt over regner jeg 2 år på en mobil og 4-5 på PC.

Skrevet

PC 10 000

telefon 4000

Anonymkode: cc1ac...9c2

Skrevet (endret)

Pc: 11 000kr. Regner med å ha den i en del år. Håpet er å ikke måtte bytte ut på lang tid.

Mobil: 12600kr. Har ingen planer om å bytte ut enda. Håpet er å ha den et år til om ikke mer :) alt etter teknologisk utvikling :) 

Endret av Ariana807
Skrevet

Husker ikke det er snart nesten 10 år siden jeg kjøpte PCen og mobilen er nesten like gammel.

• Liker 1
Skrevet

Å ja :

ha begge deler til de ikke lenger Aaser til nye programmer og apper jeg trenger eller de blir veldig veldig trege. Tenker mange år da jeg ikke er så kresen på slikt

Anonymkode: cc1ac...9c2

Skrevet

Samsung til 1400kr. Pc 7 år siden 12.000. Still good.

Anonymkode: c4e56...5d2

• Liker 1
Skrevet

Min siste mobil var gratis fordi jeg fikk den av min mor. PC'en min kjøpte jeg for 3700. Den har igrunnen vært dårlig siden jeg kjøpte den, så har ingen forhåpning om at den skal vare veldig lenge.

Anonymkode: 55207...20c

Skrevet

PC: 11000 kr. Regner med den holder i minst 8 år. Har hatt den i 7 allerede, og ett år til bør den i alle fall holde. 
Telefon: 6000 for halvannet år siden. Regner med den holder et års tid til. 

Anonymkode: c1eb6...958

Skrevet

18 000 for PC, pluss ca 7 000 for skjermer og annet utstyr. 

8-9 000 for mobilen. 

Regner med å ha mobilen i 3-4 år til. PC-en regner jeg med vil holde i 4-5 år til minst, og da vil det være aktuelt å bytte ut enkeltdeler, ikke hele maskinen. 

Anonymkode: 81285...41b

Skrevet
5 minutter siden, Ariana807 skrev:

Pc: 11 000kr. Regner med å ha den i en del år. Håpet er å ikke måtte bytte ut på lang tid.

Mobil: 12600kr. Har ingen planer om å bytte ut enda. Håpet er å ha den et år til om ikke mer :) alt etter teknologisk utvikling :) 

Hvor lenge har du hatt mobilen?☺

Skrevet

Totalen for pcen er nok på rundt 50 000. Her byttes deler og komponenter etterhvert så har ingen eksakt levetid.

Mobilen kostet 7800 og regner med å ha den i 3-4 år.

Anonymkode: 41c0a...bf9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du hatt mobilen?☺

Kjøpte den tidligere i år, rundt påske. Var mer eller mindre min sommerferie i år. Tilbrakte 3 fantastiske uker hjemme på sofane med ny mobil 😄👍🏻

Noen vil til syden, jeg lå med varmepumpa på kjøling, 18 herlige grader og ny mobil :fnise:

• Liker 1
Skrevet

PC'en tror jeg kostet 16.000 (stasjonær) for 2½ år siden.

Telefonen, en iphone7, kostet 6700,- kr. Kjøpt uten noe ab e.l.

Skrevet

Laptopen min kostet 10k og ble kjøpt  januar 2012, altså snart seks år siden. Den funker fortsatt greit, men holder på å spare til en ny. 

Mobilen min betalte jeg rundt 8000 for nå i oktober. 

Anonymkode: 1950d...ebd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Laptopen min kostet 10k og ble kjøpt  januar 2012, altså snart seks år siden. Den funker fortsatt greit, men holder på å spare til en ny. 

Mobilen min betalte jeg rundt 8000 for nå i oktober. 

Snart syv år siden skulle det stå 😄 

Skrevet

Kjøpte meg en samsung galaxy s9 på black friday til 4500 kr. PC har jeg ikke kjøpt meg på det jeg kan huske, har pc og Ipad på jobben som jeg kan ta med hjem.

Skrevet

PC til 18.000, ny i år

Jobben dekker mobil 

Anonymkode: 748eb...d40

Skrevet

Mobil: Samsung Galaxy S8 - fikk av jobben i fjor, valgte ut selv. Betalte ingenting for selve mobilen. Regner med å ha den så lenge den holder, dvs noen år til. 

Bærbar pc: Kjøpt i november i år. Erstattet min gamle bærebare pc som var 6 år. Kostet 8995 kr. Regner med å ha denne i minst 6 år. 

Stasjonær pc: Kjøpt i 2015. Kostet 10 000 kr hos Komplett (bygget for meg), 14 000 kr inkl skjerm, mus og tastatur. Fungerer som den er ny, regner med å ha denne i mange, mange år til. 

Skrevet

Mobil: 12500 (?) ca

PC: 13000 (?) ca

Bytter mobil 1-2 ganger i året

PC hvert 2. år ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...