Shoegal Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er så glad i blomster, men studenttilværelsen legger liksom ikke opp til noen blomsteroase på hjemmefronten. Kan noen anbefale meg billige og bra blomsterforretninger i Oslo? (Til dere som er glad i orkideer, kan jeg forresten anbefale blomsterforretningen ved siden av esso på torshov! Men synes ikke utvalget der er så bra på andre typer blomster.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piarina Skrevet 1. april 2005 #2 Del Skrevet 1. april 2005 Er fornøyd med Mester Grønn jeg. Mange filialer rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 1. april 2005 #3 Del Skrevet 1. april 2005 Mester Grønn anbefales på det sterkeste. Kvaliteten er minst like god som andre steder, og de er uslåelige på pris. Mester Grønn importerer forresten direkte, og har derfor alltid ferske varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. april 2005 #4 Del Skrevet 1. april 2005 Sams som du nevner på Torshov har jo endel, i tillegg har du den som ligger på andre siden av veien for Soria Moria + en på Sandaker senteret. Ingen av disse er spesielt dyre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. april 2005 #5 Del Skrevet 1. april 2005 Mestergrønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomstergjest Skrevet 5. april 2005 #6 Del Skrevet 5. april 2005 Enig i at Mester grønn er bra (i Oslo). Den på Oslo S har som regel veldig bra utvalg! Hjelpsom betjening også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå