Gå til innhold

Du som bruker extensions. Hvilket merke anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe clip on extensions, men det står mellom enten fra Luxushair eller fra Rapunzelofsweden. Det lengste dem har fra Luxus er rundt 60cm, men det virker som de er tykkere og mer fyldig enn fra Rapunzel. Det lengste dem har fra Rapunzel er 70 cm. Hva anbefaler dere?

Anonymkode: 8537d...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?:)

Skrevet

Jeg kjøpte på eBay, mye billigere og veldig god kvalitet. Bare sjekk hårkavliteten, at det er remy hair 😊

Anonymkode: bf288...c3d

Skrevet

.

Skrevet

Jeg har brukt Hairtalk i mange år og er veldig fornøyd

Anonymkode: e2af3...24f

Skrevet

Luxushair eller hchair. Da får man som regel nok til ett hode. Rapunzel sitt virker kanskje billigere, men man trenger gjerne flere pakker da, og da blir det plutselig mye dyrere likevel. 

Har kjøpt fra eBay før, og ville ikke anbefalt det. Umulig å vite om det faktisk er hva det står, og noen er så sleipe og tar med vekten av spennene når de veier håret osv. 

Skrevet
1 minutt siden, KillerKitty skrev:

Luxushair eller hchair. Da får man som regel nok til ett hode. Rapunzel sitt virker kanskje billigere, men man trenger gjerne flere pakker da, og da blir det plutselig mye dyrere likevel. 

Har kjøpt fra eBay før, og ville ikke anbefalt det. Umulig å vite om det faktisk er hva det står, og noen er så sleipe og tar med vekten av spennene når de veier håret osv. 

Oki, takk for tips!:) 

Så du har prøvd både luxushair og hchair? Hvem er best i kvalitet, tykkelse og lengde, osv? 

Jeg vil ha rundt 70cm, og det lengste hos luxushair er bare 60:/ Men virker som om 1 pakke fra rapunzel ikke er nok da 🙄 Luxushair har liksom flere clips og veier mer..

TS

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du har prøvd både luxushair og hchair? Hvem er best i kvalitet, tykkelse og lengde, osv? 

Jeg vil ha rundt 70cm, og det lengste hos luxushair er bare 60:/ Men virker som om 1 pakke fra rapunzel ikke er nok da 🙄 Luxushair har liksom flere clips og veier mer..

TS

Ja, det har jeg :) Håret til hc holdt lenger, men spennene var ikke fult så bra, og løsnet på et pr av remsene. Vet ikke om det var tilfeldig eller om de generelt har dårlige fester. 

Begge nettbutikkene har nå fått inn europeisk hår, men jeg har ikke prøvd luxushair sitt, kun standard deluxe. 

Min erfaring er at det korte håret har mye bedre kvalitet. Det blir også tykkere, noe som er en nødvendighet for å få ens naturlige hår til å blandes med løshåret. Nå vet jeg ikke hvor langt hår du har fra før da, men ville absolutt ikke gått over 60 cm, det blir faktisk lengre enn man ser for seg :)

• Liker 1
Skrevet
På 19.12.2018 den 16.07, AnonymBruker skrev:

TS

70 cm er ekstremt langt. Med mindre du er veldig høy? Jeg har 56 cm og måtte klippe det fordi det ble litt i lengste laget. 

Anonymkode: d98b2...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...