AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Del Skrevet 17. desember 2018 Begynte å date en fyr for noen uker siden, vi har enda ikke hatt sex men jeg gav han hans første blowjob etter jeg hadde vist han hvordan jeg ville at han skulle skifte mellom å slikke og bruke fingrene. Men det var litt rart i forhold til andre menn jeg har gått ned på, han klarer bare å få forhuden tilbake akkurat bakom strengen når han har ereksjon, måten jeg ronker han er noe anderledes enn jeg har gjort før. Og han synes det er ubehagelig når jeger borti med fingrene på penishode hans. Munnen går greit det var utrolig stimulerende for han, men han fikk ufrivilig rykning i kroppen når annen hud enn munn og tunge kom borti penishode. Lurer jo da på hvordan sex vil være for han, han har en krem fra legen som han kan bruke, den gjør ting glattere for å få huden bak, og senker sensitivitien hans, og begge er villig til å prøve å ha sex med det, men han er redd for at kremen kanskje vil minke min sensitivitet og jeg vet jo ikke hvordan det vil fungere på meg annet enn at det ikke vil være farlig ihvertfall. Har snakket meg min egen lege om han, og hun sier at kremen ikke er farlig, men at det er vanskelig å si hvordan sex vil føles for oss begge. Noen som har erfaring med slikt både kvinner og menn? Jeg skjønner godt at han er redd for å fjerne forhuden siden det føles vondt når noe er borti penishode hans, og det går vel ann å lage et snitt om jeg har forstått rett men det vil være utrolig smertefullt, så vi vil gjerne prøve å ha sex først slik som det er for å se om det går. Anonymkode: ddcef...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 17. desember 2018 #2 Del Skrevet 17. desember 2018 Det går an å gjøre slik at den er mindre stram, han må snakke med lege. Når jeg først ble sammen med mannen, var han slik som du beskreiv. Han kom nesten aldri under sex fordi det sikkert var en blanding av godt og vondt samtidig. Jeg skjønte jo ikke noe av det, men det var ikke noe galt med noen av oss. En legetime er ofte alt som skal til for å få et bedre liv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Del Skrevet 17. desember 2018 4 timer siden, Sphynx skrev: Det går an å gjøre slik at den er mindre stram, han må snakke med lege. Når jeg først ble sammen med mannen, var han slik som du beskreiv. Han kom nesten aldri under sex fordi det sikkert var en blanding av godt og vondt samtidig. Jeg skjønte jo ikke noe av det, men det var ikke noe galt med noen av oss. En legetime er ofte alt som skal til for å få et bedre liv Tok han snitt operasjon? Var det mye smerter for han under og etter? Anonymkode: ddcef...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 18. desember 2018 #4 Del Skrevet 18. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok han snitt operasjon? Var det mye smerter for han under og etter? Anonymkode: ddcef...60a Han fikk tips fra legen om hva han kunne gjøre for å tøye den ut selv på en måte. De ville se det an før operasjon og det ble bedre. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Del Skrevet 18. desember 2018 Er sammen med en som har det samme. Han kommer aldri under sex fordi han får så lett vondt. Må bruke kondom for at han skal klare å gjennomføre samleie, og være forsiktig når jeg suger eller runker. Synes det er dumt at det er slik, men han gidder ikke gå til legen. Anonymkode: 429f1...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Del Skrevet 18. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sammen med en som har det samme. Han kommer aldri under sex fordi han får så lett vondt. Må bruke kondom for at han skal klare å gjennomføre samleie, og være forsiktig når jeg suger eller runker. Synes det er dumt at det er slik, men han gidder ikke gå til legen. Anonymkode: 429f1...222 Så idiotisk, et snitt eller omskjæring er medisinen for dette. Anonymkode: 6058b...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Del Skrevet 18. desember 2018 Hadde selv trang forhud i tenårene, valgte selv å dra den helt over med smerte. Etterhvert så ble den tøyd, er fortsatt litt trang. Men funker fint, må dra den tilbake før jeg blir stiv. Ville aldri fjernet forhuden med tanke på beskyttelsen den gir, samt at penishodet er veldig følsomt når man har den 🙂 Men noen har for mye forhud som må fjernes, blir en hudfold når den dras tilbake. Anonymkode: f598f...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #8 Del Skrevet 18. desember 2018 jeg var sammen med en som ikke fikk den over penishodet når han hadde ereksjon. Dette var ikke et problem da han ikke hadde vondt, men han var kanskje ikke like sensitiv som andre menn. Likevel hadde han jo ingen problemer med å komme i mål og sånn, så vi hadde et fint sexliv. Når det kommer til denne kremen er det jo bare å prøve, funker det ikke for dere må dere finne på noe annet Anonymkode: 00c3b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #9 Del Skrevet 19. desember 2018 På 18.12.2018 den 12.00, AnonymBruker skrev: Så idiotisk, et snitt eller omskjæring er medisinen for dette. Anonymkode: 6058b...071 Jo det funker sikkert, men er klart at når han allerede sliter med en del smerter så er det ikke fristende å skal måtte omskjæres og i over 1 måned gå med store smerter fordi penishode er ikke vant med berøring. Og ble klippet når jeg fikk mitt første barn, var ikke det mest behagelige område å bli sydd på så kan ikke forestille meg hvordan det da vil være å være kuttet og sydd rundt et område med så ekstreme følsome nerveender. Klart man får bedøvelse der og da men den gir seg jo lenge før det har fått leget seg. Anonymkode: ddcef...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 19. desember 2018 #10 Del Skrevet 19. desember 2018 Kirurgiske metoder/inngrep mot fimose (trang forhud) er flere, og de er helt kurante. Fikk dette selv utført for 35 år siden med "gamlemetoden". Det positive med konstant blottet penis glans (som er en konsekvens med "gamlemetoden"), er at huden, etter en tid, blir tykkere, noe som gjør at utholdenheten blir betydelig forlenget. Fimose er arvelig så følg med på eventuelle guttebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå