AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Hadde innflytte fest på lørdag, har de siste 18 månedene nesten bodd på et sykehus, og før det bodde jeg i underetasjen med foreldrene da jeg trengte mye hjelp og økonomien var trang. Hadde nok til å betale husleie, strøm og slikt til dem, men hadde ikke inntekt til å få lån for egen leilighet før jeg ble ufør for ikke så lenge siden. Så har ikke vært i noen situasjon med kvinner på flere år, men beste venninna mi tok med seg søsteren hennes på innflytte festen. Vi snakket i noen timer før jeg skjønte at hun var interessert. Tok meg på armen, holdt meg i hånden og slik, men det var ikke før hun lente seg mot meg, hode mot brystkassen min og holdt ene hånden rundt kinnet mitt at jeg tok hintet og kysset henne. Vi var ganske mange, og både vennene og venninnene var fulle så de begynte å ule og kommenterte at det var på tide at jeg fikk ut fingeren og tok kontroll over situasjonen. Normalt sett ville jeg blitt utrolig sjenert men brydde meg bare om hennes reaksjon og så fort jeg dro meg unna for å se ansikte hennes om jeg kanskje hadde gjort noe feil reiste hun seg kjapt, satt seg på fanget mitt før hun stakk tunga i munnen min. Begynte så å kysse meg på ansiktet og halsen og etter en stund gikk vi in på badet. Men før vi begynte noe sa at hun er ikke typen som har sex første kveld, men at hun gjerne ville bli værende når resten skulle ut på byen og at vi kunne kose oss uten å gå hele veien. Behøvde ikke å tenke på det en gang, det var bare generelt godt å bli tatt og kysset på, kunne forsatt slik hele kvelden men var hun som tok kontrollen og fikk meg til å gå ned på henne. Folk skjønte hva som foregikk så kort tid etter vi gikk inn på badet begynte folk å ordne seg skyss til byen. Hun var så lett at jeg klarte å løfte henne inn på soverommet og følte at ting gikk bra før hun begynte å skulle få av meg, var nervøs hun ikke skulle like arrene jeg har på kroppen og uansett hvor mye jeg har hørt at kvinner ikke bryr seg var jeg redd hun skulle bli skuffet av størrelsen min når bokseren kom av. Tror hun skjønte hva jeg tenkte fordi hun masserte meg nedentil samtidig som hun begynte å kysse meg nedover kroppen og ba meg slappe av og ikke holde igjen om jeg trengte å komme. Klarte å holde ut i kanskje 5 minutter, men bare fordi hun var veldig forsiktig, sakte og lot meg føle alt. Hjalp også at hun ikke ronket meg slik jeg er vant med. Etter det var det runde 2 for henne før vi så lå vi god stund å bare holdt rundt hverandre og skiftet mellom å kysse og snakke før hun sa "er det sant at du ikke har vært med noen før? for jeg merker at du er litt nervøs men du e virkelig ikke dårlig". Jeg innrømte at jeg har sett på en go del instruksjons videoer for å lære oral sex i fall jeg noen gang skulle havne i en slik situasjon og at jeg ikke kom til å være stor nok for dama. Hun var ærlig og sa "okej jeg vet at dere gutter er redde for det, og sannheten er at du er ikke den største og lengste jeg har vært med, men du har ingenting å bekymre deg over når du har såpass tykkelse". Jeg prøvde helt ærlig ikke å overtale henne til noe eller hinte om at jeg ville mer. For meg var dette nok, jeg viste bare ikke hva det rette var å svaret så jeg sa bare "vel jeg får håpe at du ikke vil være den eneste som synes det når jeg har sex for første gang". Hun sa "greit jeg skal bevise det for deg, føler du har gjort det fortjent til det etter ikveld, og det tenner meg litt å kan være et slikt minne for deg". Jeg sa med en gang at det behøvde hun ikke å gjøre og at det ikke var det jeg mente, men før jeg fikk sagt noe mer så sa hun at hun viste at det ikke var det jeg mente. Hun hadde hørt historier om meg fra søsteren og viste at jeg ikke var den typen. Hun var bare blitt kåtere enn hun hadde trodd hun ville bli og ville gjerne ha sex, når vi likevel lå her nakne og koste så hvorfor ikke gå hele veien. Hun var utrolig øm og vennlig, spurte hvilken stilling jeg hadde drømt om, og sa jeg gjerne ville bli ridd slik at jeg kunne både se og føle alt samtidig. Heldigvis skal det utrolig lite for å få henne til å komme, det hadde ingenting med meg å gjøre, jeg var bare heldig som fikk føle krampetrekkningene som kom rundt meg, og ble så kåt av lydene og synet av henne at jeg mistet kontroll kort tid etter og tok skikkelig tak og brukte henne nærmest som en fleshlight. Vi hadde noen runder når vi voknet, før vi våget å åpne mobilene våre og hadde drøssevis med meldinger og tapte annrop begge to. Hun bare lo det vekk og sa at nå har de ihvertfall noe å snakke om i en stund framover. Jeg sa at jeg skjønte at for henne var dette sikkert ikke noe seriøst og jeg hadde ingen forventinger eller forhåpninger, men jeg følte at jeg måtte ta sjansen å spørre om hun kunne tenkt seg å gå på en ordentlig date. Hun sa hun nettopp har kommet ut av et langt forhold og hadde det ikke vært for at situasjonen var som den var ville vi neppe endt opp med å ha sex, men at hun likte faktisk veldig godt å snakke med meg, og å ha noen hun trygt kunne ha sex med en stund framover når hun følte for det siden hun er singel hadde det vært fint. For å være ærlig hadde jeg bestandig ønsket at jeg skulle lære å ha sex med noen jeg er forelsket i, men kanskje dette er rette veien å gå? Hun vil få ut en seksuelle frustrasjonen min og jeg vil få muligheten til å lære meg å faktisk prestere i senga på flere områder. Jeg tror jeg vil kan klare å skille på følelsene da jeg egentlig allerede er forelsket i noen men pga situasjonen min så måtte vi bare forbli venner. Jeg vet bare ikke hva reglene bør være i en sånn situasjon om vi faktisk ender opp med å fortsette. Hun skal komme til meg ikveld når hun er ferdig med jobb og trening for "netflix and chill" da det har vært en av mine seksuelle fantasier og akkurat nå føles det rett å ha et vennskap hvor vi er komfortable med å kan snakke om absolutt alt og lære meg å være en mann. Men er jeg naiv som tror at jeg ikke vil begynne å få følelser for henne jo mer vi har sex, eller går det faktisk ann å ha vennskap hvor kos og sex bare er en naturlig del av det uten at følelser kommer inn i bilde? Anonymkode: 6f4de...f04
MegHer Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 (endret) . Endret 17. desember 2018 av MegHer
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Altfor langt å lese men svaret på trådtittelen er nei det er en dårlig idé Anonymkode: f06b9...33e 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 Hvis hun blir gravid så vær forbredt på at du kan risikere å måtte betale for en unge i 18 år enten du vil eller ikke og du har heller ingen rett til en mening om hvorvidt hun skal beholde barnet eller ei i følge KG. Anonymkode: 645a3...d41 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 Hun ville egentlig ikke ha sex, men hadde det allikevel. Hun vil egentlig ikke ha forhold, men... det kan hende hun vil etterhvert allikevel. Det kan hende at hun får følelser for deg selv om dere starter som elskere. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun blir gravid så vær forbredt på at du kan risikere å måtte betale for en unge i 18 år enten du vil eller ikke og du har heller ingen rett til en mening om hvorvidt hun skal beholde barnet eller ei i følge KG. Anonymkode: 645a3...d41 Meninger må han gjerne ha, men å bestemme kan han ikke gjøre. Ikke bare i følge KG, men i følge loven og etikk og moral og alt det der. Anonymkode: 553da...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #7 Skrevet 17. desember 2018 Pass på følelsene dine Ts. Du har hatt en vanskelig periode som har gjort deg litt lei i en periode. Nå kommer du ovenpå og du begynner nok å føle deg "normal". Du lever kanskje litt på en slags sky nå. Så du må huske å stoppe og tenke. Tenk på deg selv. Tenk på om du blir lei deg hvis hun finner en annen. Beskytt deg selv. Anonymkode: 2e869...119 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #8 Skrevet 17. desember 2018 Du har KG's mest lettkjennelige skrivestil, så bare dropp anonym 🙂 Anonymkode: 0f0dd...23f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #9 Skrevet 17. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har KG's mest lettkjennelige skrivestil, så bare dropp anonym 🙂 Anonymkode: 0f0dd...23f Lagde konto idag, kan du gi eksempler? Betyr det at du har lest om andre menn i min situasjon? Kan du linke noen? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pass på følelsene dine Ts. Du har hatt en vanskelig periode som har gjort deg litt lei i en periode. Nå kommer du ovenpå og du begynner nok å føle deg "normal". Du lever kanskje litt på en slags sky nå. Så du må huske å stoppe og tenke. Tenk på deg selv. Tenk på om du blir lei deg hvis hun finner en annen. Beskytt deg selv. Anonymkode: 2e869...119 Jo jeg føler en form av glede jeg ikke egentlig har kjent på før, samtidig vet jeg at hun nok ser på meg som et trygt valg å ha liggende foran seg om hun ikke skulle finne noen på byen enkelte kvelder. Så lenge jeg vet at jeg blir brukt for sex og andre grunn behov, kanskje det vil være bra for meg å leve litt som en 20 åring. Var bestandig for redd å vise interesse ifall dama ikke skulle føle det samme og syntes det var ubehagelig at jeg flørtet med dem. Knust hjerte tror jeg sikkert er helt for jævlig, men å være en verdiløs byrde som levde som en gammel døende man i en lang periode, kan vel ikke være verre en å leve alene på et slikt nivå eller? Anonymkode: 6f4de...f04
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #10 Skrevet 17. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har KG's mest lettkjennelige skrivestil, så bare dropp anonym 🙂 Anonymkode: 0f0dd...23f Jeg har vært fast på KG i mange, mange år - men jeg kjenner ikke TS igjen... kanskje det bare er noe du tror? Anonymkode: 553da...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært fast på KG i mange, mange år - men jeg kjenner ikke TS igjen... kanskje det bare er noe du tror? Anonymkode: 553da...bb1 Jeg skal la tvilen komme ts til gode. Anonymkode: 0f0dd...23f
Gjest fitteslikker Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 Utifra «romanen» din å dømme, hun kommer aldri til å bli kjæresten din. For meg, virker hun spekulativ. Hva hun spekulerer i/ hvilket motiv hun har vet jeg ikke. Et av dem er, som noen her har vært inne på, å knulle på seg en unge og la deg betale for moroa. Still deg selv spørsmålet er hun sofistikert – veltalende, bruker hun kvinne list av typen «kom baby kom... du er så heit...» vis ja: avbryt med en gang!! Et annet, er at hun får et kikk av å bruke deg, for så etter en stund å kaste deg bort. Uansett styr unna følelsene dine – vær kynisk – ikke la deg manipulere!
Gjest Monsieur Beau Skrevet 19. desember 2018 #13 Skrevet 19. desember 2018 Ta det for det det er. Har du muligheten til å ha sex og gøy, og det er ok for deg, så forsyn deg av livets frukter. Dersom du heller ønsker er varig forhold med kjærlighet, sex og en å dele livet med så er dette en dårlig deal. Du er et menneske som har følelser, vær reflektert over hva du gjør, enten du velger det ene eller det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå