AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Del Skrevet 17. desember 2018 Litt dumt spørsmål kanskje, men jeg lurer på hvordan "privinsta" miljøet fungerer? Jeg følger en person som har privat instagram, men jeg har kjent denne personen lenge. Jeg ser at hun følger mange andre privat brukere også, men hun har de ikke på Facebook. Hun følger heller ikke så mange offentlige profiler på instagram. Derfor lurer jeg, er det slik at dette miljøet fungerer på den måten at man bare følger de private kontoene man kommer over og syns virker interessante? Jeg lurer fordi jeg lagde min egen privat konto, men ingen av vennene mine vil følge meg der. Derfor tror jeg det kanskje kunne vært starten på et vennskap å følge andre private kontoer også, som kanskje er like ærlige og åpne om livet sitt slik som meg. Jeg har også sett at denne jenta jeg følger får mange kommentarer som tyder på at hun ikke har møtt de som følger henne. Et ekstra spørsmål... De fleste skriver i bioen sin at man må sende DM for å følge. Hvorfor det? Og hva skal man eventuelt skrive i DM'en? Anonymkode: 92a36...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg har privat instagram fordi jeg ikke vil at alle skal se hva jeg poster. På en åpen profil kan jo strengt tatt hvem som helst i hele verden se hva du legger ut. Jeg poster aldri noe lenger uansett, men har bruker for å følge andre profiler. Anonymkode: 874f5...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Del Skrevet 18. desember 2018 Miljø? Det er ikke noe privmiljø. Jeg har privat fordi jeg ikke liker folk som snoker og godtar bare folk jeg vet hvor har meg fra. Kan høres ut som den du vil følge feks også har en blogg som gjør at vedkommende føler seg knytta til folk som egentlig ikke kjenner henne/Han og godtar de. Anonymkode: a260d...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå