AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Hva kan jeg gjøre? H*n reiser seg opp og står, men vil ikke gå (uten å holde i hånda). Anonymkode: e5bac...bd5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 ta det opp med helsestasjon å si at du ønsker å få time til fysioterapaut til barnet. De er flinke til å vise mange gode tips og er flink til å trene med barnet. Sønnen min gikk ikke før han var 19 månender faktisk,vi ble henvist til fysioterapaut når han var 18 månender.Vi merket forbedring allerede etter første time! Anonymkode: 6b47b...456 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Ingen grunn til å stresse så lenge barnet står, og går når dere holder i hånden. Opp til 18 mnd er normalt, da får man gjerne en vurdering av fysioterapeut på helsestasjonen. Mange går senere enn 18 mnd også, uten at det er noe i veien. Anonymkode: 2d52a...b1f 1
Gjest BearMama Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 Etter 18 mnd er de sen, men ikke unormal. Min ventet til han var 19 mnd. Klart, da løp han og har ikke stoppet siden 🙈😂 Men om du er bekymret så kan du sammen med barnehagen, si at du ønsker fysioterapeut til å se på han etter fylte 18 mnd.
twig Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 Ingen grunn til bekymring enda tenker jeg. Eldste min gikk selvstendig når han var 18 mnd, men gikk med gåvogn og med å holde i handa fra han var ca ett år. Ofte gjør de ikke noe før de bikker to.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 Jeg bare lurer. Et det noen grun til at du ikke skriver han eller hun? Altså hva er greia? Du er da like anonym som før.... Anonymkode: 6967c...a19
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #7 Skrevet 17. desember 2018 Ring manuellterapeut som spesialiserer seg på barn/babyer. Vår eldste var nesten 19 måneder før han gikk uten å holde i hånda. Viste seg at han hadde låsninger i bekkenet. Etter en behandling hos manuellterapeut gikk han etter en uke. Anonymkode: 2be77...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå