Gå til innhold

Ny forsvinning i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg som tenker at det er litt mange som har forsvunnet i Trondheim og som til slutt finnes druknet i Nidelva? Det er ikke SÅ lenge siden de fant han studenten fra Stavanger. Og så var det vel en sak til nylig? Krysser fingrene for at de finner denne 20 åringen i live da. 

Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett.

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nidelva virker farlig. Det virker jo til å nesten utelukkende være unge menn som har vært på byen... vil tro disse er mer uforsiktige. Kanskje de tisser i elva og faller uti da? Det burde jo bli gjort noen sikkerhetstiltak..gjerder, lys, skilting om farene.

Skrevet
1 hour ago, SoftKitty said:

Nidelva virker farlig. Det virker jo til å nesten utelukkende være unge menn som har vært på byen... vil tro disse er mer uforsiktige. Kanskje de tisser i elva og faller uti da? Det burde jo bli gjort noen sikkerhetstiltak..gjerder, lys, skilting om farene.

Om 20 år gamle menn ikke forstår at det er en risiko for å drukne i ei såpass stor elv som Nidelva, bør den naturlige seleksjonen gå sin gang, etter min mening. Hvor "idiotsikre" må omgivelsene være?

• Liker 4
Skrevet

Det virker litt suspekt. I fjor ble to unge studenter funnet døde i elva. Nå er Odin borte, samt en annen mann som har forsvunnet. Odin hadde drukket 2-3 øl blir det sagt. Det høres litt usannsynlig ut at han bare skal falle i vannet. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker dere at noen myrder dem? Eller dytter dem i elva? De gangene de finner liket kan de jo finne ut om de døde av drukning eller om de var døde da de havnet i vannet. 

Har hørt liknende teorier fra andre land med store elver som renner gjennom byer men det er vel sjeldent noen bevis for at det er noe annet enn ulykker. Og hvorfor skulle denne seriemorderen bare dytte uti unge fulle menn? Personlig tenker jeg det er ulykker, da jeg selv har sett utallige unge gutter (kompiser og fremmede) være helt utrolig uforsiktige, selv etter lite inntak av alkohol.

Google feks Smiley Face killer eller The Manchester Pusher (disse har litt mer info rundt seg enn bare "døde unge menn i elver" da)

Et par artikler om Charles River i Boston : 

https://wtpsports.com/2017/05/19/another-body-found-in-the-charles-river-wake-up-idiots-boston-has-a-serial-killer/

https://www.bostonglobe.com/metro/2017/05/23/bpd-commissioner-refutes-serial-killer-theory-for-bodies-found-waterways/51A35WMn4zHhOjcvJ3htXO/story.html 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Dikteren
Skrevet

Siden sommeren i fjor har det vært altfor mange tilfeller. Tre har blitt bekreftet omkommet, og to er fortsatt savnet. Jeg tror ikke det har vært så mange tilfeller før, som det har vært mellom årsskiftet 2017-2018 - iallfall ikke siden 2012. De som hopper med frivilje inngår ikke i statistikken som ligger med i artikkelen: https://www.nrk.no/trondelag/henter-opp-dode-mennesker-fra-nidelva-hvert-eneste-ar-1.13911303

- August 2017: BI-studenten fra Stavanger (21 år)

- Februar 2018: To menn funnet døde på under ett døgn (En 21 årig student og en i 60-årene)

- November 2018: Odin (18 år) meldt savnet 

- Desember 2018: Ola (20 år) meldt savnet. Navn og alder er frigitt av Adressa.

Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Synes det er trist. Odin som forsvant har ikke blitt funnet enda, men de fant mobilen og eiendeler på merkelige plasser. Så er denne karen her på 24 som forsvant i helga. Utrolig trist for familiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...