AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Jeg er litt usikker på hva barnet skal ha på seg på julaften. Hun har en hvit kjole og en lys lilla. De er begge fine, men passer fargene på julaften? De er penkjoler, ikke hverdagskjoler. Og eventuelt, hvilken farge på strømpebuksene? Anonymkode: 009a9...3db
Måbarefåsiat... Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 La henne velge selv. Hvor gammel er hun? Hvit strømpebukse?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Hvis hvit kjole, røde strømper. Hvis lilla kjole, hvite strømper. Ellers så spiller det da ingen rolle hvilken farge du velger på kjolen Anonymkode: 18587...65a 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 11 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: La henne velge selv. Hvor gammel er hun? Hvit strømpebukse? Hun er 3 år. Hvis hun velger lilla, bør hun ha hvit skjorte/body under eller hvit bolero over? 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hvit kjole, røde strømper. Hvis lilla kjole, hvite strømper. Ellers så spiller det da ingen rolle hvilken farge du velger på kjolen Anonymkode: 18587...65a Spiller ingen rolle sånn sett, men mange mener det må være rød kjole på julaften. Anonymkode: 009a9...3db
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er 3 år. Hvis hun velger lilla, bør hun ha hvit skjorte/body under eller hvit bolero over? Spiller ingen rolle sånn sett, men mange mener det må være rød kjole på julaften. Anonymkode: 009a9...3db Slutt å bry deg om hva andre mener du gjør det DU syns er fint ☺️ Anonymkode: 18587...65a 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 Dette var virkelig et dilemma å presentere på et forum 😂 Anonymkode: 4f0de...aac 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #7 Skrevet 17. desember 2018 Jeg hadde hengt fram begge og latt henne bestemme hvis hun er gammel nok til det Anonymkode: f5cff...768 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #8 Skrevet 17. desember 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er 3 år. Hvis hun velger lilla, bør hun ha hvit skjorte/body under eller hvit bolero over? Spiller ingen rolle sånn sett, men mange mener det må være rød kjole på julaften. Anonymkode: 009a9...3db Hun er 3. Noe rent holder lenge.. Anonymkode: bf9ae...a71 5
DMS Skrevet 17. desember 2018 #9 Skrevet 17. desember 2018 Eg har tenkt å kle jenta mi på 2,5 i ein lyseblå kjole... og gutten på 5 får blå eller grå chinos og kvit skjorte og sløyfe... Dersom magen min ikkje er for stor (gravid) så skal eg ha kvit kjole. (Mannen skal få bestemme sjølv 😉) Eg hadde nok gått for kvit strømpebukse til både lilla og kvit kjole (med mindre kjole eller strømpebukse er offwhite, då er det betre med rød). Behovet for body/bolero tenke eg er avhengig om de skal ut (t.d. kyrkje). Kjolen til jenta mi er ermelaus, og eg har ikkje tenkt å ha noko under. Eg tykkjer også det er finast når dei ikkje er babyar lenger. Vonleg vert der ikkje protestar på kjolen på dagen... ho har byrja å ha ei klar formeining på kva ho skal ha på seg 😅
Gjest BearMama Skrevet 17. desember 2018 #10 Skrevet 17. desember 2018 Vår 3 åring skal ha festdrakt på 😊
Minlillelykke Skrevet 17. desember 2018 #11 Skrevet 17. desember 2018 Vår 1 åring skal ha rød petra kjole på. 3.5 åringen skal ha dress
Nerine_ Skrevet 17. desember 2018 #12 Skrevet 17. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er 3 år. Hvis hun velger lilla, bør hun ha hvit skjorte/body under eller hvit bolero over? Spiller ingen rolle sånn sett, men mange mener det må være rød kjole på julaften. Anonymkode: 009a9...3db Jeg er over 30 og har aldri eid en rød kjole i hele mitt liv. Alle farger er lov.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #13 Skrevet 17. desember 2018 Da den eldste datteren min var 3 år tok hun på seg nissekjole til middagen, og byttet til Belle-kjole (beauty and the beast) resten av kvelden. Den yngste datteren var 100% høylytt allergisk mot pynt og kjoler da hun var liten, julaften det året hun var 3 tøflet hun rundt i en sjokkrosa silkepysj. Begge julaftener (og alle før/etter) har kleskode vært en bagatellmessig faktor. Viktigere at maten smaker og at alle koser seg Anonymkode: f51d9...a4a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #14 Skrevet 17. desember 2018 Hvit kjoler, hvite strøpebukser og rødt smykke, røde sokker/sko eller hårpynt blir mer enn julete nok 🙂 om det er så viktig da. Hvitt er pent uansett årstid og anledning. Anonymkode: 83da7...262
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #15 Skrevet 17. desember 2018 Da frøkna her var 3 år så forsvant hun inn på rommet sitt rett før middag og kom ut i revekostyme, og den var det helt umulig å få av, så for julefredensskyld ble den på, ble mange fine familiebilder den julen 😂 Ellers har vi hatt rosa, lilla, blå, rød. Strømpebukser har gjerne vært hvite eller gullfargede Iår er hun 8 år og det blir en lilla med gullstrømpebukser. Ta det du synes er finest, ellers kanskje frøkna di kan velge. Anonymkode: 3b854...43a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #16 Skrevet 18. desember 2018 Vår 6års gamle datter vil ha på bunaden sin på julaften som tidligere år. Hun er antikjole ellers i året,men 17.mai og julaften er der bunad som gjelder 😉 Anonymkode: 67261...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå