Gå til innhold

Jente som drømmer om sex med andre jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er en jente på 19 år :) Veldig nysjerrig og har lenge fantasert om det å ha sex med jenter. Noen som har erfaringer og kan dele? Føler detter er noe jeg vil/ må prøve ut i løpet av livet, men vet ikke hvordan jeg skal få til lenger... har møtt noen jenter på fest tidligere og har kommet utrolig nærme, men alltid skjedd noe, blitt avbrutt eller lignende. Jeg drar sjeldent ut på byen ettersom jeg ikke er 20 enda og vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med noen ellers. Har venninner som er bifile og lesbiske, men ønsker ikke prøve med dem i frykt for å ødelegge vennskapet eller gjøre ting kleint. Har prøvd her (lesbisk/bifil datingapp), tinder, gaysir/skeiv.no og ser ikke ut til å komme noe videre der. Hva kan jeg gjøre? Noen som har erfaringer selv? :)

Anonymkode: 339f9...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at du skrev et annet emne om dette tidligere?

Kan du evt snakke med dine bifile venner om de kjenner noen som er også bifile eller lesbiske eller i det minste nysgjerrig på å ha sex med samme kjønn? Ellers hadde jeg bare skrudd opp avstanden på tinder i hele landet bare for å snakke med noen og kanskje ta det derfra? Og de som ble avbrutt med, ingen mulighet til å prøve igjen?

Kan være tilfeldighet, men jeg ble sjekket opp av mange kvinner i byen jeg studerer i. Men noen kvinner er ikke like frempå som andre, derimot. Tror det hjelper å komme seg ut mer og bli kjent med kvinner (selv om de kanskje ikke er tiltrukket andre kvinner) bare for å få et større nettverk. 

Dumt jeg ikke er singel, for vil dette selv, ellers så hadde jeg tatt kontakt 😏😂 men lykke til da. 

Anonymkode: e8e76...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...