AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Skal flytte et spisebord, og det er flere år siden det kom i hus. Noen som vet hvordan jeg gjør dette ? Vedlegger bilder. Skal jeg bare skru av bordtoppen ved bruk av skruene, og fra beina med i rammen de står i ? Det er også en klaff på bordet. Skru den av før flytting ? Anonymkode: 7e4c1...dba
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 * mente "frakte beina med rammen de står de" Anonymkode: 7e4c1...dba
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Jeg hadde latt rammen (sargen) sitte på bordplata, og tatt av bena. Det gjør du ved å fjerne mutterne som sitter i hjørnene. Men om det er et alternativ å flytte bordet med bena fremdeles skrudd fast til sargen er det kanskje ikke nødvendig å fjerne bordplata heller? Det er jo gjerne bena som skaper problemer, ikke selve bordplata på toppen. (Bordbena har en skrue/bolt stikkende ut av ett hjørne. Denne bolten går gjennom metallbeslaget som er festet på innsiden av hjørnet av bordet, og er skrudd fast med en mutter. Når mutteren strammes presses bordbenet godt inn mot sargen.) Klaffene er jeg litt usikker på. Mulig jeg hadde skrudd dem løs fra bordplata, for å slippe en stor bordplate med to klaffer vinglende hit og dit under frakt. Anonymkode: bc057...8e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå