Gjest Culita Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jeg er samboer med en skjønn gutt som jeg møtte for 8 mnd siden. Vi har det flott sammen - hadde det bare ikke vært for alle meldingene og tlf han mottar fra andre jenter nattes tid. Like etter at vi ble sammen brydde jeg meg ikke stort om meldingene som tikket inn, jeg kunne jo godt skjønne at han hadde erobret mangt et pikehjerte i løpet av sommeren. Dessuten hadde jo også jeg en elsker som ikke ga slipp så lett. Men mens min mobil sakte men sikkert ble stille, tikker det altså forzsatt inn meldinger til min kjære. Og la meg fortelle at dette er ikke venninner, men jenter han har hatt et seksuelt forhold til...Jeg har sagt klart i fra at jeg misliker meldingene og at de gjør meg veldig sjalu og ikke minst usikker. Usikker på om han holder jentene varme... Han på sin side, sier han ikke svarer på meldingene og ikke kan gjøre noe med at jentene sender meldinger. Men er det normalt at jenter sender meldinger til en gutt de ikke har snakket med på over 8 mnd da? Overreagerer jeg, og burde jeg heller le av meldingene, eller har jeg grunn til å bli usikker og sjalu? Han skjuler ikke meldingen og er åpen om at han har hatt endel jenter før han traff meg... Råd mottas med stor takk
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Et forhold er vel slik jeg ser det basert på at man bryr seg om sin partners følelser og ve og vel. Hvis dette ikke stemmer (da du klart har fortalt hvordan du føler det) ville jeg anta at du ikke har vært tydelig nok eller at han mener at det er en manns rett og sole seg i glansen fra andre beundrere. Så da er det bare en ting å gjøre nemmelig å finne det ut!!! Du fotjener en kjæreste som bryr seg om deg og dine følelser. Håper derfor at han bare er litt treg i oppfattelsen og ikke en stor flørt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Men er det normalt at jenter sender meldinger til en gutt de ikke har snakket med på over 8 mnd da? Det er nok fordi han liker henne så forferdlig godt og ikke klarer å stoppe å tenke på henne
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Jeg hadde bedt han skaffe seg nytt nr eller dumpet han.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Altså det burde ikke være noe problem for ham å be jentene slutte å sende mld. Er det terror det dreier seg om, altså noen som ikke vil gi seg, kan han jo skru av tlf om natta, eller skaffe skjult nummer. Det burde ikke være greit for noen av dere at han forstatt er med på å holde disse jentene varme.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Hm. Jeg vet ikke hva du 'burde' gjøre desverre. Kjenner situasjonen litt selv, fra begge sider. Jeg synes ikke du burde 'dumpe ham' som det blir antydet her. Ikke med mindre han åpenlyst ligger og skriver hele natten selv. Det er pussig, men jeg kjenner også en jente jeg skrev til blandt annet om natten når hun hadde kjæreste. Nå skal det sies at jeg på det tidspunktet ikke var klar over at hun hadde det, men jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg sluttet momentant da jeg fikk vite det - men innen rimelig tid. Det er ikke lett å bare kaste følelser på 1-2-3. Etter dette har jeg dummet meg ut 1 gang tror jeg (nett1ne). Slik kan det bli når man savner noen. Hver gang hun ikke svarte på mine meldinger, så fikk jo jeg bekreftet hvor ufattelig flott hun er - så det blir et lite dilemma. For man ønsker seg jo ingen som tar lett på et forhold man er i, eller hva? Så man blir sittende der.. og tenke på hvor ufattelig flott hun er :o Store øyne.. Æsj, det er vanskelig dette her.. For jeg forstår godt din side også. At man blir sjalu og ikke liker det. Men de som sender ham sms er nok sjalu de og, så jeg synes kansje du burde tenke over hvor ufattelig heldig du er som har ham. Slik tenker jeg om kjæresten hennes iallefall Han er i mine øyne verdens heldigste gutt. Og jeg er så sjalu at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre Sånn er det vel med kjærligheten, den kan være tung å bære.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Hadde nok ikke likt det, nei, men det er jo positivt at han er åpen om disse meldingene til deg. Foreslår at dere leser meldingene sammen og at han sender en melding mens du er der hvor han forklarer situasjonen: altså at han er samboer med en fantastisk jente og ikke ønsker å motta slike meldinger mer, men at han ønsker denne flørte-jenta alt godt i livet fremover. Sender han er klar og grei melding til disse jentene, bør de vel ha såpass vett og selvrespekt at de slutter med tekstingen. Greit at man kan være betatt og forelsket, men litt innsikt i sosial oppførsel må man da ha.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Hadde nok ikke likt det, nei, men det er jo positivt at han er åpen om disse meldingene til deg. Foreslår at dere leser meldingene sammen og at han sender en melding mens du er der hvor han forklarer situasjonen: altså at han er samboer med en fantastisk jente og ikke ønsker å motta slike meldinger mer, men at han ønsker denne flørte-jenta alt godt i livet fremover. Sender han er klar og grei melding til disse jentene, bør de vel ha såpass vett og selvrespekt at de slutter med tekstingen. Greit at man kan være betatt og forelsket, men litt innsikt i sosial oppførsel må man da ha. Enig med denne jeg!
Gjest Culita Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Tusen takk for kjempefine svar. Føler meg ikke så "unormal" i tankegangen lenger....phu...Trodde en stund jeg begynte å bli paranoid... Men kommer det så mye som en liten melding til skal jeg sannelig personlig sende disse nattlige jentene et svar...heheh 8)
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Tusen takk for kjempefine svar. Føler meg ikke så "unormal" i tankegangen lenger....phu...Trodde en stund jeg begynte å bli paranoid... Men kommer det så mye som en liten melding til skal jeg sannelig personlig sende disse nattlige jentene et svar...heheh 8) Ja. Ellers burde typen din gjøre det, mens du ser at han sender dem..
Gjest Gjesten Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Vi vet ikke om han fortsetter å holde jentene varme, det vi veit er at de sender han meldinger. Vi vet ikke om han svarer, det sier ikke trådstarter noe om. Skjult nummer hjelper ikke dersom han ikke får nytt og hemmelig nummer. Skjult nummer betyr bare at det ikke kommer opp på displayet ditt når han ringer, så om jentene har nummeret hans har det ikke noe å si. Jeg synes også det er veldig rart at han får disse meldingene så lenge etter at dere blei sammen. Og har du spurt han rett ut hva han har gjort for å få slutt på dette? Det er lett å si at det ikke er hans feil at disse jentene er så interessert, men har han fortalt dem at han faktisk er opptatt? Med deg? Du har all mulig grunn til å bli usikker av dette ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå