AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Dere som har tatt opp fag som privatist, hvor mange fag tok dere opp pr halvår? Er litt usikker på hva jeg selv burde gjøre. Anonymkode: d4775...419
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Hadde fullført matte og samfunnsfag på VG1. Tok eksamen i nyere historie og engelsk til jul. Til våren tok jeg norsk og naturfag. Anonymkode: 5e14f...545
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Synes dere forressten det er dumt å begi seg ut på å ta opp fagene helt på egenhånd? Vurderer også privatskole Anonymkode: d4775...419
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes dere forressten det er dumt å begi seg ut på å ta opp fagene helt på egenhånd? Vurderer også privatskole Anonymkode: d4775...419 Samfunnsfag og historie kan man gjøre selv hjemme. På YouTube finner man videoer om hele pensum i historie og samfunnsfag er veldig lett. Norsk derimot bør gjøres på en privatskole, dette er et stort omfattende fag med tre eksamener. Matematikk kan være greit å ta på privatskolen. Hvilken fag skal du ta opp? Anonymkode: e2f1e...8f1
Gjest AlbertEinstein Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 Jeg tok opp nynorsk den gangen jeg gikk ut av gymnaset av den grunn at jeg strøk på eksamen. Da jeg tok den opp valgte jeg å ikke ta den på sonans eller noe slikt, men heller å ta den på egenhånd. Jeg fikk 3 på eksamen å var kjempefornøyd ettersom jeg ble ferdig med drittfaget 😛 dette er ti år siden så det er ikke helt siste nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå