Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt opp fag som privatist, hvor mange fag tok dere opp pr halvår? Er litt usikker på hva jeg selv burde gjøre.

Anonymkode: d4775...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fullført matte og samfunnsfag på VG1. Tok eksamen i nyere historie og engelsk til jul. Til våren tok jeg norsk og naturfag.

Anonymkode: 5e14f...545

Skrevet

Synes dere forressten det er dumt å begi seg ut på å ta opp fagene helt på egenhånd? Vurderer også privatskole

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere forressten det er dumt å begi seg ut på å ta opp fagene helt på egenhånd? Vurderer også privatskole

Samfunnsfag og historie kan man gjøre selv hjemme. På YouTube finner man videoer om hele pensum i historie og samfunnsfag er veldig lett. Norsk derimot bør gjøres på en privatskole, dette er et stort omfattende fag med tre eksamener. Matematikk kan være greit å ta på privatskolen. Hvilken fag skal du ta opp? 

Anonymkode: e2f1e...8f1

Gjest AlbertEinstein
Skrevet

Jeg tok opp nynorsk den gangen jeg gikk ut av gymnaset av den grunn at jeg strøk på eksamen. Da jeg tok den opp valgte jeg å ikke ta den på sonans eller noe slikt, men heller å ta den på egenhånd.

Jeg fikk 3 på eksamen å var kjempefornøyd ettersom jeg ble ferdig med drittfaget 😛

dette er ti år siden så det er ikke helt siste nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...